주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : M]
총
25
건 중
25
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2007
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(25)
저자
Liu, J.-Y. M.; Wang, Q.
(2)
Bruyneel, S.
(1)
Chun, H.; Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
(1)
Eisend, M.
(1)
Floh, A.; Madlberger, M.
(1)
Goukens, C.; Dewitte, S.; Warlop, L.
(1)
Griskevicius, V.; Cialdini, R.; Kenrick, D.
(1)
Kahn, B. E.
(1)
Kemp, E.; Murray, J.
(1)
Kidwell, B.; Jewell, R. D.
(1)
McDaniel, S. R.; Lee, W.-Y.
(1)
Mishra, A.; Mishra, H.; Nayakankuppam, D.
(1)
Nicolao, L.; Raghunathan, R.
(1)
Pettigrew, S.; Roberts, M.
(1)
Qiu, C.; Yeung, C. W. M.
(1)
Riis, J.; Vosgerau, J.
(1)
Rose, R. L.; Poynor, C.
(1)
Siddiqui, S.; Turley, D.
(1)
Sudbury, L.; Simcock, P.
(1)
Tang, F.; Jia, J.
(1)
Walsh, G.; McGuire, D.
(1)
Walsh, M. F.; Mittal, V.; Page, K. L.
(1)
Wang, K.-Y.; Liang, M.; Peracchio, L.
(1)
Wansink, B.; Payne, C.
(1)
더보기
(19)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(25)
발행년도
2007
(25)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Meta-Analysis of Humor Effects in Advertising
저자
Eisend, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Multivariate Segmentation Model of the Older UK Consumer Market
저자
Sudbury, L.; Simcock, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Making Prudent vs. Impulsive Choices: The Role of Anticipated Shame and Guilt on Consumer Self-Control
저자
Chun, H.; Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Managing Experiential Marketing: Insight from a Prototypical Experience
저자
Kemp, E.; Murray, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Marketing Leisure Services to Sensation Seekers: The Relationship between Personality and Emotional Response in Novices Using an Artificial Climbing Wall
저자
McDaniel, S. R.; Lee, W.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Measurement of Subjective Wellbeing
저자
Riis, J.; Vosgerau, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Measuring the Antecedents of Impulsive Buying Behavior on the WWW
저자
Floh, A.; Madlberger, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Media Technologies: Mediated Families
저자
Siddiqui, S.; Turley, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Me, Myself, and My Choices. The Influence of Self-Awareness on Preference-Behavior Consistency
저자
Goukens, C.; Dewitte, S.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Mental Visual Imagery, Authenticity and Consumers' Attitude Formation towards Licensed Brands
저자
Liu, J.-Y. M.; Wang, Q.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Mental Visual Imagery, Authenticity and Consumers' Attitude Formation towards Licensed Brands
저자
Liu, J.-Y. M.; Wang, Q.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Mi Casa es Whose Casa? An Experimental Investigation of Consumer's Propensity to Participate in Multilateral Sharing Systems
저자
Rose, R. L.; Poynor, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Minority Consumers' Experiences of Marketplace Discrimination in Services: A Conceptual Model of Antecedents and Customer Outcomes
저자
Walsh, G.; McGuire, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Money: A Bias for the Whole
저자
Mishra, A.; Mishra, H.; Nayakankuppam, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Mood and Comparative Judgment
저자
Qiu, C.; Yeung, C. W. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Mood Self Verification Explains the Selection and Intake Frequency of Comfort Foods
저자
Wansink, B.; Payne, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Mothers' Perceptions of their Control over their Children's Diets
저자
Pettigrew, S.; Roberts, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Motivational Reasons for Misremembering Past Negative Events
저자
Nicolao, L.; Raghunathan, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Moving the Needle: Can ACR Help Increase Our Research Productivity
저자
Kahn, B. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Multidimensional Price Comparison: The Moderating Role of Across Consumers and Across Firms Price Comparison on Perceived Fairness, Regret, and Satisfaction
저자
Tang, F.; Jia, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴