충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
We Happy Few: Redefining Community in Marketing 미리보기
저자
Fowler, A.; Krush, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
What Counts as Knowledge in Judgment and Decision Making? 미리보기
저자
Huber, J.; Hsee, C.; Prelec, D.; Russo, J.; Goldsmith, K.; Mogilner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
What Do You Think: The Role of Others' Opinions in the Marketplace 미리보기
저자
Ahluwalia, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What Drives Word of Mouth: A Multi-Disciplinary Perspective 미리보기
저자
Verlegh, P.W.J.; Moldovan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Whatever People Say I Am That's What I Am: Social Labeling as a Social Marketing Tool 미리보기
저자
Cornelissen, G.; Warlop, L.; Dewitte, S.; Yzerbyt, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What's Your Motivation? Affective and Cognitive Processes that Motivate Behavior and Choices 미리보기
저자
Goldsmith, K.; Wadhwa, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When Ads Make Drama Seem Silly and Comedy Seem Dull: Role-Fulfillment Effects of Mood on Evaluations of Emotional Television Commercials 미리보기
저자
Lajos, J.; Ordabayeva, N.; Chattopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When Do Consumers Prefer More Choice? Moderating Effects of Regulatory Focus 미리보기
저자
Bodur, H.O.; Matyas, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When I Grow Up: The Moderating Role of Aspiration in Intergenerational Code-switching 미리보기
저자
Lee, S.; Massiah, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
When Images and Words don't Agree, Images Win: the Shielding Effect of Imagination on Attitude Change 미리보기
저자
Ostinelli, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
When Regulatory Fit Does Not `Feel Right' : The Inhibiting Effect of Contextually Dominant Decision Strategies 미리보기
저자
Mourali, M.; Pons, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
When Social Influences Have Far Reaching Implications 미리보기
저자
Popa, M.; Argo, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
When Starbucks Meets Turkish Coffee: Cultural Imperialism and Islamism as `Other' Discourses of Consumer Resistance 미리보기
저자
Izberk-Bilgin, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
`When the Chips are Down' : The Relation between Stress, Social Support, and Food Product Attitudes 미리보기
저자
Hoeven, C.L.t.; Fransen, M.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When the Loss of Free Will Can Be Costly: A Novel Approach to an Anti-Smoking Campaign 미리보기
저자
Grover, A.; Kamins, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Uncertainty Brings Pleasure: The Role of Outcome Imageability and Mental Imagery 미리보기
저자
Qiu, C.; Lee, Y.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Who Has Mixed Feelings About Consumption? Self-Monitoring and the Antecedents of Attitude Ambivalence 미리보기
저자
Czellar, S.; Cowley, E.; Laurent, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Who's Got the Power? A Social Power Perspective on Teen Purchase Influences 미리보기
저자
Goodrich, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Who Uses Stereotypes Against Saleswomen? Femininity as Self-Schema and Biases in Trust Judgment 미리보기
저자
Lee, E.-J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Would Perceived Unfairness Lead to Regret? 미리보기
저자
Tang, F.; Jia, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴