주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : W]
총
20
건 중
20
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2008
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(20)
저자
Ahluwalia, R.
(1)
Bodur, H.O.; Matyas, L.
(1)
Cornelissen, G.; Warlop, L.; Dewitte, S.; Yzerbyt, V.
(1)
Czellar, S.; Cowley, E.; Laurent, G.
(1)
Fowler, A.; Krush, M.
(1)
Goldsmith, K.; Wadhwa, M.
(1)
Goodrich, K.
(1)
Grover, A.; Kamins, M.
(1)
Hoeven, C.L.t.; Fransen, M.L.
(1)
Huber, J.; Hsee, C.; Prelec, D.; Russo, J.; Goldsmith, K.; Mogilner, C.
(1)
Izberk-Bilgin, E.
(1)
Lajos, J.; Ordabayeva, N.; Chattopadhyay, A.
(1)
Lee, E.-J.
(1)
Lee, S.; Massiah, C.
(1)
Mourali, M.; Pons, F.
(1)
Ostinelli, M.; Bockenholt, U.
(1)
Popa, M.; Argo, J.
(1)
Qiu, C.; Lee, Y.H.
(1)
Tang, F.; Jia, J.
(1)
Verlegh, P.W.J.; Moldovan, S.
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(20)
발행년도
2008
(20)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
We Happy Few: Redefining Community in Marketing
저자
Fowler, A.; Krush, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
What Counts as Knowledge in Judgment and Decision Making?
저자
Huber, J.; Hsee, C.; Prelec, D.; Russo, J.; Goldsmith, K.; Mogilner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
What Do You Think: The Role of Others' Opinions in the Marketplace
저자
Ahluwalia, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What Drives Word of Mouth: A Multi-Disciplinary Perspective
저자
Verlegh, P.W.J.; Moldovan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Whatever People Say I Am That's What I Am: Social Labeling as a Social Marketing Tool
저자
Cornelissen, G.; Warlop, L.; Dewitte, S.; Yzerbyt, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What's Your Motivation? Affective and Cognitive Processes that Motivate Behavior and Choices
저자
Goldsmith, K.; Wadhwa, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When Ads Make Drama Seem Silly and Comedy Seem Dull: Role-Fulfillment Effects of Mood on Evaluations of Emotional Television Commercials
저자
Lajos, J.; Ordabayeva, N.; Chattopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When Do Consumers Prefer More Choice? Moderating Effects of Regulatory Focus
저자
Bodur, H.O.; Matyas, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When I Grow Up: The Moderating Role of Aspiration in Intergenerational Code-switching
저자
Lee, S.; Massiah, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
When Images and Words don't Agree, Images Win: the Shielding Effect of Imagination on Attitude Change
저자
Ostinelli, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
When Regulatory Fit Does Not `Feel Right' : The Inhibiting Effect of Contextually Dominant Decision Strategies
저자
Mourali, M.; Pons, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
When Social Influences Have Far Reaching Implications
저자
Popa, M.; Argo, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
When Starbucks Meets Turkish Coffee: Cultural Imperialism and Islamism as `Other' Discourses of Consumer Resistance
저자
Izberk-Bilgin, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
`When the Chips are Down' : The Relation between Stress, Social Support, and Food Product Attitudes
저자
Hoeven, C.L.t.; Fransen, M.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When the Loss of Free Will Can Be Costly: A Novel Approach to an Anti-Smoking Campaign
저자
Grover, A.; Kamins, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Uncertainty Brings Pleasure: The Role of Outcome Imageability and Mental Imagery
저자
Qiu, C.; Lee, Y.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Who Has Mixed Feelings About Consumption? Self-Monitoring and the Antecedents of Attitude Ambivalence
저자
Czellar, S.; Cowley, E.; Laurent, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Who's Got the Power? A Social Power Perspective on Teen Purchase Influences
저자
Goodrich, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Who Uses Stereotypes Against Saleswomen? Femininity as Self-Schema and Biases in Trust Judgment
저자
Lee, E.-J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Would Perceived Unfairness Lead to Regret?
저자
Tang, F.; Jia, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴