충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 기타]
5건 중 5건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
$29 for 70 or 70 for $29: How Presentation Order Affects Perceptions 미리보기
저자
Bagchi, R.; Davis, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
``Free'' Gifts and Irrational Preferences: An Exploration for Effects of Promotional Enticements on Financial Decision Making 미리보기
저자
Nasif, N.; Minor, M.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
``One Size Fits Others'': The Role of Label Ambiguity in Targeting Diverse Consumer Segments 미리보기
저자
Irmak, C.; Norton, D.; Rose, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
``The Good, the Bad and the Certain'' When Ambivalent Attitudes Affect Intention Differently 미리보기
저자
Heuvinck, N.; Geuens, M.; Vermeir, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
``When Knowing is Better than Expecting'' Resolving Different Types of Ambivalence by (Biased) Information Processing and Spreading Word-Of-Mouth 미리보기
저자
Heuvinck, N.; Vermeir, I.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴