충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 기타]
47건 중 47건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
$29 for 70 or 70 for $29: How Presentation Order Affects Perceptions 미리보기
저자
Bagchi, R.; Davis, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
"5" Calories or "Low" Calories? How Consumers Use Numerical and Verbal Product Information 미리보기
저자
Viswanathan, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
"5" Calories or "Low" Calories? How Consumers Use Numerical and Verbal Product Information 미리보기
저자
Viswanathan, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
`5' Calories or `Low' Calories: What Do We Know About Using Numbers or Words to Describe Products and Where do We Go From Here? 미리보기
저자
Viswanathan, M.; Childers, T. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
'5' Calories or 'Low' Calories: What Do We Know About Using Numbers or Words to Describe Products and Where do We Go From Here? 미리보기
저자
Viswanathan, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
``Accept a Gift or Reject it? That is Not A Simple Question'' : A Cross-Cultural Study of Gift Acceptance and the Mediating Role of Feelings of Appreciation and Indebtedness 미리보기
저자
Shen, H.; Wan, F.; Wyer, R.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
``Accept a Gift or Reject it? That is Not A Simple Question'' : A Cross-Cultural Study of Gift Acceptance and the Mediating Role of Feelings of Appreciation and Indebtedness 미리보기
저자
Shen, H.; Wan, F.; Wyer, R.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
``Bye Bye Love''-Why Devoted Consumers Break Up With Their Brands 미리보기
저자
Hemetsberger, A.; Kittinger-Rosanelli, C.M.T.; Friedmann, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
``Bye Bye Love''-Why Devoted Consumers Break Up With Their Brands 미리보기
저자
Hemetsberger, A.; Kittinger-Rosanelli, C.M.T.; Friedmann, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
``...Do I need it, do I, do I really need this?'' : Exploring the Role of Rationalization in Impulse Buying Episodes 미리보기
저자
Chatzidakis, A.; Smith, A.P.; Hibbert, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
``...Do I need it, do I, do I really need this?'' : Exploring the Role of Rationalization in Impulse Buying Episodes 미리보기
저자
Chatzidakis, A.; Smith, A.P.; Hibbert, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
``Do Unto Others...'': The Influence of Others on Perceptions of Price (Un)Fairness 미리보기
저자
McGraw, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
``Effort-as-Information'': The Impact of Decision-Related Effort on Subsequent Evaluation and Price Judgment 미리보기
저자
Kim, J.; Kim, J.-E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
``Fine Feathers Make Fine Birds'' - Community Brands and Branded Communities 미리보기
저자
Schroll, R.; Hemetsberger, A.; Fuller, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
``Free'' Gifts and Irrational Preferences: An Exploration for Effects of Promotional Enticements on Financial Decision Making 미리보기
저자
Nasif, N.; Minor, M.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
``Grandma's Fridge is Cool'' - The Meaning of Retro Brands for Young Consumers 미리보기
저자
Hemetsberger, A.; Kittinger-Rosanelli, C.; Mueller, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
``How Close or How Far?'' The Role of Perceived Goal Progress in Consumer Goal Pursuit 미리보기
저자
Koo, M.; Urminsky, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
``I Can Do It!'' Consumer Coping and Poverty 미리보기
저자
Hamilton, K.; Catterall, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
``I Have a Feeling It Will Turn Out Fine'': How Social and Emotional Factors Affect Risk Perception 미리보기
저자
Kim, S.; McGill, A.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
``I Like Goods and I Want Them As Soon As Possible'': The Impact of Materialism on the Time-Money Trade-Off in Consumer Decisions 미리보기
저자
Lembregts, C.; Pandelaere, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴