충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 기타]
47건 중 47건 출력
2/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
``Is That a Real Song or Did You Just Make It Up?'' Styles of Authenticity in the Cultural (Re)production of Music 미리보기
저자
Littlefield, J.; Siudzinski, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
``Keeping It Real'': Marketing Implications of Brand Authenticity 미리보기
저자
Minor, M.; LeBoeuf, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
``My Fifty Pairs of Shoes are all Different!'' : Exploring and Explaining Exorbitant Buying 미리보기
저자
Bose, M.; Burns, A.C.; Folse, J.A.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
``My Fifty Pairs of Shoes are all Different!'' : Exploring and Explaining Exorbitant Buying 미리보기
저자
Bose, M.; Burns, A.C.; Folse, J.A.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
``One Size Fits Others'': The Role of Label Ambiguity in Targeting Diverse Consumer Segments 미리보기
저자
Irmak, C.; Norton, D.; Rose, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
``Roll Your Own'' Religion: Consumer Culture and the Spiritual Vernacular 미리보기
저자
Scott, L.; Maclaran, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
``Roll Your Own'' Religion: Consumer Culture and the Spiritual Vernacular 미리보기
저자
Scott, L.; Maclaran, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
``Set the table'' : Women Communicating Status at Home 미리보기
저자
Sredl, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
``Size Counts'' : The Effect of Queue Length on Choice between Similar Restaurants 미리보기
저자
Raz, O.; Ert, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
The 99 Price Ending as a Signal of a Low-Price Appeal 미리보기
저자
Schindler, R. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
The ``Dark Side'' of Brand Alliances: How the Exit of Alliance Members Affects Consumer Perceptions 미리보기
저자
Woisetschlager, D.M.; Michaelis, M.; Backhaus, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
``The Good, the Bad and the Certain'' When Ambivalent Attitudes Affect Intention Differently 미리보기
저자
Heuvinck, N.; Geuens, M.; Vermeir, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
The ``I'' of the Beholder: The Impacts of Gender Differences and Self-Referencing on Charity Advertising 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
The ``I'' of the Beholder: The Impacts of Gender Differences and Self-Referencing on Charity Advertising 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
The ``Kick Him While He's Down'' Effect: Consumers' Responses to Unfortunate Leaders when Judging Corporate Crime 미리보기
저자
Ward, M.K.; Irwin, J.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
``The Name Remains the Same for Fans''-Why Fans Oppose Naming Right Sponsorships 미리보기
저자
Woisetschlaeger, D.M.; Haselhoff, V.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
``The Name Remains the Same for Fans''-Why Fans Oppose Naming Right Sponsorships 미리보기
저자
Woisetschlaeger, D.M.; Haselhoff, V.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
The ``Proper Meal'' and Social Capital in Urban China 미리보기
저자
Veeck, A.; Yu, H.; Burns, A.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
The ``Proper Meal'' and Social Capital in Urban China 미리보기
저자
Veeck, A.; Yu, H.; Burns, A.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
The ``Right'' Consumers for the Best Concepts: A Methodology for Identifying Emergent Consumers for New Product Development 미리보기
저자
Hoffman, D.; Kopalle, P.; Novak, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴