충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 기타]
47건 중 47건 출력
3/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
The ``Right'' Consumers for the Best Concepts: A Methodology for Identifying Emergent Consumers for New Product Development 미리보기
저자
Hoffman, D.; Kopalle, P.; Novak, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
The ``Shaken Self'' : Product Choice as a Means of Restoring Self-View Confidence 미리보기
저자
Gao, L.; Wheeler, S.C.; Shiv, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
The ``Sticky Choice'' Bias in Sequential Decision-Making 미리보기
저자
Brough, A.; Isaac, M.; Chernev, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
``Want to watch? You've got to pay'' : The Link between Intrusiveness and Outcomes Typifying the Customer-Firm Relationship 미리보기
저자
Lalos, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
``What Things Do'': Examining Things That ``Matter'' in Consumer Research 미리보기
저자
Parsons, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
``What Things Do'': Examining Things That ``Matter'' in Consumer Research 미리보기
저자
Parsons, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
``When Knowing is Better than Expecting'' Resolving Different Types of Ambivalence by (Biased) Information Processing and Spreading Word-Of-Mouth 미리보기
저자
Heuvinck, N.; Vermeir, I.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴