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1.
서명
A 20-Year Tradition: Marketing Art Meets Marketing Science: Best-in-Show Winners of the ARF's 2014 David Ogilvy Awards 미리보기
저자
ConAgra Foods (Grand Ogilvy Award); Hewlett-Packard Co. (Business Challenges); The Coca-Cola Company (Cross-Cultural); Art.com (Cross-Platform)
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
2.
서명
``Enculturated'' Pleasure: A Study in Multicultural Engagement How Do Mexican and U.S. Consumers Respond to Humorous Advertising Differently? 미리보기
저자
Wang, V.L.; Cruthirds, K.W.; Wang, Y.J.; Wei, J.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
``Omni-Channel'' Retail Insights and the Consumer's Path-to-Purchase: How Digital Has Transformed the Way People Make Purchasing Decisions 미리보기
저자
Fulgoni, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
The 38-Percent Solution: Empirical Generalizations for Repeat Viewing of Television Programs 미리보기
저자
Danaher, P.J.; Dagger, T.S.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

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