충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
29건 중 29건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A characterization of the lexicographic Kalai-Smorodinsky solution for n=3 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
ELSEVIER
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Ad and Brand Evaluations in a Competitive Processing Context-The Effects of Number of Attributes and Repetiton Strategies 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Ad framing effects for consumption products: An affect priming process 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Ad-Self-Congruency Effects: Self-Enhancing Cognitive and Affective Mechanisms 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A scheme to determine the relationship between two users in a hierarchy 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
ELSEVIER
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
A Xenopus type I activin receptor mediates mesodermal but not neural specification during embryogenesis 미리보기
저자
Chang, C
발행처
Company of Biologists
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Capital structure as optimal contracts 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
JAI PRESS LTD
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Context-induced and ad-induced affect: Individual differences as moderators 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Effectiveness of promotional premiums: The moderating role of affective state in different contexts 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Enhancing Self-consciousness: Implications for the Effectiveness of Ad Appeals 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Enhancing Self-consciousness: Implications for the Effectiveness of Ad Appeals 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Herding and the role of foreign institutions in emerging equity markets 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
How Individuals Develop Brand Evaluations in Different Contexts-The Relative Impacts of Affect, Self-Relevant Thoughts, and Product-Attribute Thoughts 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Identification of the Human Aldolase A Gene as the First Induced Target for the TR2 Orphan Receptor, a Member of the Steroid Hormone Receptor Superfamily 미리보기
저자
Chang, C
발행처
Academic Press
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Imagery Fluency and Narrative Advertising Effects 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Information footholds: Isolating local presence as a factor in analyst performance and trading 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Is that website for me? Website-self-congruency effects triggered by visual designs 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Making unique choices or being like others: How priming self-concepts influences advertising effectiveness 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Plasma-related matrix effects in inductively coupled plasma-atomic emission spectrometry by group I and group II matrix-elements/ 미리보기
저자
Chan, G. C
발행처
Pergamon Press
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Rheological characterization of Hanford neutralized current acid waste simulant slurries 미리보기
저자
Chang, C
발행처
J. Wiley [for the Society of Rheology]
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴