주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
29
건 중
29
건 출력
1/2
페이지
제한항목
기사
Chang, C.
검색결과제한
자료유형
기사
(29)
저자
Chang, C.
(25)
Chang, C
(3)
Chan, G. C
(1)
출판사
Association for Consumer Research
(7)
John Wiley & Sons, Ltd
(5)
World advertising research center
(3)
ELSEVIER
(2)
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
(2)
JOHN WILEY & SONS LTD
(2)
ACADEMIC PRESS INC
(1)
Academic Press
(1)
Company of Biologists
(1)
J. Wiley [for the Society of Rheology]
(1)
JAI PRESS INC.
(1)
JAI PRESS LTD
(1)
M.E. Sharpe
(1)
Pergamon Press
(1)
더보기
(9)
더보기 취소
발행년도
2005
(4)
1980
(3)
2006
(3)
2009
(3)
2010
(3)
2012
(3)
1994
(2)
2001
(2)
1998
(1)
1999
(1)
2003
(1)
2008
(1)
2013
(1)
2014
(1)
더보기
(9)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A characterization of the lexicographic Kalai-Smorodinsky solution for n=3
저자
Chang, C.
발행처
ELSEVIER
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Ad and Brand Evaluations in a Competitive Processing Context-The Effects of Number of Attributes and Repetiton Strategies
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Ad framing effects for consumption products: An affect priming process
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Ad-Self-Congruency Effects: Self-Enhancing Cognitive and Affective Mechanisms
저자
Chang, C.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A scheme to determine the relationship between two users in a hierarchy
저자
Chang, C.
발행처
ELSEVIER
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
A Xenopus type I activin receptor mediates mesodermal but not neural specification during embryogenesis
저자
Chang, C
발행처
Company of Biologists
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Capital structure as optimal contracts
저자
Chang, C.
발행처
JAI PRESS LTD
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Context-induced and ad-induced affect: Individual differences as moderators
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Effectiveness of promotional premiums: The moderating role of affective state in different contexts
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Enhancing Self-consciousness: Implications for the Effectiveness of Ad Appeals
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Enhancing Self-consciousness: Implications for the Effectiveness of Ad Appeals
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Herding and the role of foreign institutions in emerging equity markets
저자
Chang, C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
How Individuals Develop Brand Evaluations in Different Contexts-The Relative Impacts of Affect, Self-Relevant Thoughts, and Product-Attribute Thoughts
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Identification of the Human Aldolase A Gene as the First Induced Target for the TR2 Orphan Receptor, a Member of the Steroid Hormone Receptor Superfamily
저자
Chang, C
발행처
Academic Press
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Imagery Fluency and Narrative Advertising Effects
저자
Chang, C.
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Information footholds: Isolating local presence as a factor in analyst performance and trading
저자
Chang, C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Is that website for me? Website-self-congruency effects triggered by visual designs
저자
Chang, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Making unique choices or being like others: How priming self-concepts influences advertising effectiveness
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Plasma-related matrix effects in inductively coupled plasma-atomic emission spectrometry by group I and group II matrix-elements/
저자
Chan, G. C
발행처
Pergamon Press
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Rheological characterization of Hanford neutralized current acid waste simulant slurries
저자
Chang, C
발행처
J. Wiley [for the Society of Rheology]
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴