충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
4,525건 중 4,525건 출력
1/227 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
$29 for 70 or 70 for $29: How Presentation Order Affects Perceptions 미리보기
저자
Bagchi, R.; Davis, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
"5" Calories or "Low" Calories? How Consumers Use Numerical and Verbal Product Information 미리보기
저자
Viswanathan, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
"5" Calories or "Low" Calories? How Consumers Use Numerical and Verbal Product Information 미리보기
저자
Viswanathan, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
`5' Calories or `Low' Calories: What Do We Know About Using Numbers or Words to Describe Products and Where do We Go From Here? 미리보기
저자
Viswanathan, M.; Childers, T. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
'5' Calories or 'Low' Calories: What Do We Know About Using Numbers or Words to Describe Products and Where do We Go From Here? 미리보기
저자
Viswanathan, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Abbott and Costello Meet Frankenstein: An ACR Retrospective 미리보기
저자
Cohen, J. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
A Bibliographic Survey of Experiential Consumption Research 미리보기
저자
Chen, J.; Madrigal, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
A Bite to Whet the Reward Appetite: Influence of Sampling on Appetitive Behaviors 미리보기
저자
Wadhwa, M.; Shiv, B.; Nowlis, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
A Bite to Whet the Reward Appetite: Influence of Sampling on Appetitive Behaviors 미리보기
저자
Wadhwa, M.; Shiv, B.; Nowlis, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
A Blind Mind's Eye: Perceptual Defense Mechanisms and Aschematic Visual Information 미리보기
저자
Brasel, S. A.; Zimbardo, P.; Slavich, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
A Blind Mind's Eye: Perceptual Defense Mechanisms and Aschematic Visual Information 미리보기
저자
Brasel, S. A.; Zimbardo, P.; Slavich, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
A Brand as a Character, a Partner and a Person: Three Perspectives on the Question of Brand Personality 미리보기
저자
Aaker, J.;Fournier, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
A Broad View of the Notion of Sensory Interaction 미리보기
저자
Krishna, A.; Peck, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Academic Appalachia and the Discipline of Consumer Research 미리보기
저자
Shimp, T. A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
``Accept a Gift or Reject it? That is Not A Simple Question'' : A Cross-Cultural Study of Gift Acceptance and the Mediating Role of Feelings of Appreciation and Indebtedness 미리보기
저자
Shen, H.; Wan, F.; Wyer, R.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
``Accept a Gift or Reject it? That is Not A Simple Question'' : A Cross-Cultural Study of Gift Acceptance and the Mediating Role of Feelings of Appreciation and Indebtedness 미리보기
저자
Shen, H.; Wan, F.; Wyer, R.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Accept or Reject?: How Task Valence Interacts With Product Information Processing To Alter Purchase Decisions 미리보기
저자
Karmarkar, U.; Knutson, B.; Shiv, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Accept or Reject?: How Task Valence Interacts With Product Information Processing To Alter Purchase Decisions 미리보기
저자
Karmarkar, U.; Knutson, B.; Shiv, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Accessibility and Availability: The Role of Prior Preferences in Judgment Formation 미리보기
저자
Kratcholova, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Accessibility Effects on Relationship Between Attitude Toward the Ad and Brand Choice 미리보기
저자
Hanson, C. B.;Biehal, G. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴