충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
16건 중 16건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Alternative approaches for thinking about and modeling consumer decisions in relationships 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
Elsevier Science B.V; Amsterdam
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Construct validation of a measure of adaptive-innovative cognitive styles in consumption 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
00
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Consumer Recycling Goals and Their Effect on Decisions to Recycle: A Means-End Chain Analysis 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Cultural and Situational Contingencies and the Theory of Reasoned Action: Application to Fast Food Restaurant Consumption 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Culture Moderates the Self-Regulation of Shame and Its Effects on Performance: The Case of Salespersons in the Netherlands and the Philippines/ 미리보기
저자
Bagozzi, R. P
발행처
American Psychological Association, etc.]
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Discursive Psychology: An Alternative Conceptual Foundation to Means - End Chain Theory 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Goal-Directed Behaviors in Marketing: Cognitive and Emotional Perspectives 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Goal-Directed Behaviors in Marketing: The Role of Emotion, Volition, and Motivation 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Hierarchical Representation of Motives in Goal Setting/ 미리보기
저자
Bagozzi, R. P
발행처
American Psychological Association, etc.]
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
On the Neglect of Volition in Consumer Research: A Critique and Proposal 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Public Service Advertisements: Emotions and Empathy Guide Prosocial Behavior 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Representation of measurement error in marketing variables: Review of approaches and extension to three-facet designs 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
ELSEVIER
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Some insights on visual and verbal processing strategies 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Structural equation models are modelling tools with many ambiguities: Comments acknowledging the need for caution and humility in their use 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Poverty of Economic Explanations of Consumption and an Action Theory Alternative 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
JOHN WILEY & SONS
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Year 2000: Looking Forward 미리보기
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴