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1.
서명
Ad framing effects for consumption products: An affect priming process 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2008
자료유형
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2.
서명
Ad-Self-Congruency Effects: Self-Enhancing Cognitive and Affective Mechanisms 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2005
자료유형
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3.
서명
Context-induced and ad-induced affect: Individual differences as moderators 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2006
자료유형
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4.
서명
Effectiveness of promotional premiums: The moderating role of affective state in different contexts 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
5.
서명
Making unique choices or being like others: How priming self-concepts influences advertising effectiveness 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2010
자료유형
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원문제공마감년
6.
서명
The Moderating Influence of Ad Framing for Ad-Self-Congruency Effects 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2005
자료유형
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원문제공마감년
7.
서명
The Role of Ad-Evoked Consumption Visions in Predicting Brand Attitudes: A Relevancy Principle Model 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
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