충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
29건 중 29건 출력
2/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
The effectiveness of advertising that leverages sponsorship and cause-related marketing: a contingency model 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
The Effects of Retrieval Ease on Health Issue Judgments: Implications for Campaign Strategies 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
The Effects of Retrieval Ease on Health Issue Judgments: Implications for Campaign Strategies 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
The impact of China's entry into the WTO 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
JAI PRESS INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
The Impacts of Personality Differences on Product Evaluations 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
The Moderating Influence of Ad Framing for Ad-Self-Congruency Effects 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
The Nature of the Township - Village Enterprise 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
ACADEMIC PRESS INC
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
The Role of Ad-Evoked Consumption Visions in Predicting Brand Attitudes: A Relevancy Principle Model 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Why do Caucasian advertising models appeal to consumers in Taiwan? A cue-triggered value-expressive framework 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴