충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
19건 중 19건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Advertising healthcare products 미리보기
저자
Chang, C. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A linearization approach for inventory models with variable lead time 미리보기
저자
Chang, C. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A multiobjective programming approach to waste minimization in the utility systems of chemical processes 미리보기
저자
Chang, C.-T
발행처
Pergamon Press
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
An EOQ model with deteriorating items under inflation when supplier credits linked to order quantity 미리보기
저자
Chang, C. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Are guilt appeals a panacea in green advertising? The right formula of issue proximity and environmental consciousness 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Author index to this Volume 미리보기
저자
Chang, C. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Consumer Response to Harmful Products with Cause-Related Marketing: Influences of Product-Cause Fit and Product Type 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Consumer Response to Harmful Products with Cause-Related Marketing: Influences of Product-Cause Fit and Product Type 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Contents of this Volume 미리보기
저자
Chang, C. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Coumarins and anti-HBV constituents from Zanthoxylum schinifolium 미리보기
저자
Chang, C.-T
발행처
Pergamon Press
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Diary of Events 미리보기
저자
Chang, C. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Differences in PM10 concentrations measured by b-gauge monitor and hi-vol sampler/ 미리보기
저자
Chang, C T
발행처
Pergamon
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Health-care product advertising: The influences of message framing and perceived product characteristics 미리보기
저자
Chang, C. T.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Is a Picture Worth a Thousand Words? Influences of Graphic Illustration on Framed Advertisements 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Is a Picture Worth a Thousand Words? Influences of Graphic Illustration on Framed Advertisements 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Missing ingredients in cause-related advertising: the right formula of execution style and cause framing 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
On product classification with various membership functions and binary behaviour 미리보기
저자
Chang, C. T.
발행처
Published by Pergamon Press for Operational Research Society
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The use of mixers in heat recovery system design 미리보기
저자
Chang, C.-T
발행처
Pergamon Press
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
To donate or not to donate? Product characteristics and framing effects of cause-related marketing on consumer purchase behavior 미리보기
저자
Chang, C. T.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴