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1.
서명
Comment: Advertising, Communication, and Brands 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2016
자료유형
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원문제공마감년
2.
서명
Explaining the use and effects of humour in advertising: an evolutionary perspective 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
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원문제공마감년
3.
서명
Gender Roles 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2019
자료유형
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원문제공마감년
4.
서명
Have We Progressed Marketing Knowledge? A Meta-Meta-Analysis of Effect Sizes in Marketing Research 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
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원문제공마감년
5.
서명
International and methodological diversity in advertising research 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
6.
서명
International diversity of authorship in advertising research 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
7.
서명
Meta-Analysis in Advertising Research 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
8.
서명
Old meets new: how researchers can use existing knowledge to explain advertising in new media 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
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원문제공마감년
9.
서명
Persuasion knowledge and third-person perceptions in advertising: the moderating effect of regulatory competence 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
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원문제공마감년
10.
서명
The Third-Person Effect in Advertising: A Meta-Analysis 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
M.E. Sharpe
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
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