충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
5건 중 5건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
Eisend, Martin 삭제
World advertising research center 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Explaining the use and effects of humour in advertising: an evolutionary perspective 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
International and methodological diversity in advertising research 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
International diversity of authorship in advertising research 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Old meets new: how researchers can use existing knowledge to explain advertising in new media 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Persuasion knowledge and third-person perceptions in advertising: the moderating effect of regulatory competence 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴