충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
7건 중 7건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A study of relations among service quality differences, post-purchase behavior intentions with personality traits, and service recovery strategy as intervening variables 미리보기
저자
Lin, W. B.
발행처
Emerald Group Publishing Ltd
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Construction of on-line consumer behavior models: a comparative study of industries in Taiwan 미리보기
저자
Lin, W.-B.
발행처
INDIANA UNIVERSITY OF PENNSYLVANIA
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Establishment of an experience value model 미리보기
저자
Lin, W. B.
발행처
Emerald Group Publishing Ltd
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Factors affecting the correlation between interactive mechanism of strategic alliance and technological knowledge transfer performance 미리보기
저자
Lin, W. B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Factors affecting the effects of service recovery from an integrated point of view 미리보기
저자
Lin, W.-B.
발행처
Executive Sciences Institute
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Factors enhancing the intentions of employees toward customer-oriented behaviors 미리보기
저자
Lin, W. B.
발행처
INDIANA UNIVERSITY OF PENNSYLVANIA
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Gravitation and Astrophysics - Nonthermal Production of Weakly Interacting Massive Particles and the Subgalactic Structure of the Universe/ 미리보기
저자
Lin, W B
발행처
American Physical Society
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴