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1.
서명
Differential Impact of What is Available and What is Inferred: Promotional Element Salience Effect in Reference Price Promotions 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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2.
서명
Differential Impact of What is Available and What is Inferred: Promotional Element Salience Effect in Reference Price Promotions 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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3.
서명
Price on the Top of the Price: Effect of Sales Tax and Product Price on Consumers' Estimates of the Total Purchase Price 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
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4.
서명
Principles of Geometric Accounting. Is Bigger Always Better When It's Free? 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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5.
서명
Principles of Geometric Accounting. Is Bigger Always Better When It's Free? 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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원문제공마감년
6.
서명
Too Good to be True vs. Too High to be Good: The Role of Product's Price and Form of Incentive in Sales Promotion Evaluations 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
7.
서명
Too Good to be True vs. Too High to be Good: The Role of Product's Price and Form of Incentive in Sales Promotion Evaluations 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
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원문제공마감년
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