주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
25
건 중
25
건 출력
1/2
페이지
제한항목
Rotfeld, H. J.
GRAYSON ASSOCIATES
검색결과제한
자료유형
기사
(25)
저자
Rotfeld, H. J.
(22)
Rotfeld, H. J
(3)
출판사
Grayson Associates
(25)
발행년도
2003
(7)
2002
(3)
2007
(3)
2000
(2)
2001
(2)
2004
(2)
2005
(2)
2006
(2)
2008
(2)
더보기
(4)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
And a comedian shall show journalists the way
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A snapshot or a painting? Metaphors, myths, misuses and misunderstandings of marketing research information by journalists and other people who should know better
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Do-not-call as the US Government's improvement to telemarketing efficiency
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Endowed faculty chairs are a waste of money (except mine)
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Imitation as the sincerest form of ignorance
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Is there a strategy behind buying advertising time and space?
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Mismanagement of misfocused trade association leaders
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Mismanagement of misfocused trade association leaders/
저자
Rotfeld, H. J
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Misplaced marketing: a service economy whose employees say "customer service is not my job!"
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Misplaced marketing: "Dumbth" adventures in retailing
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Misplaced marketing Gardening, pizza, tacos, truck parts and fake jewelry: misuse and misdirection of sex in advertising
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Misplaced marketing Gardening, pizza, tacos, truck parts and fake jewelry: misuse and misdirection of sex in advertising/
저자
Rotfeld, H. J
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Misplaced marketing: imagine the television commercial: "No stems, no seeds that you don't need, Baja Gold's a real smooth weed"
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Misplaced marketing "It hurts. Fix it." The patients' lament and unhealthy medical care marketing
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Misplaced marketing: meanwhile, at the service desk: "Hello! Is anyone here?"
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Misplaced marketing: "mine is the blue one on the left": function and dysfunction of pharmaceutical brand names
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Misplaced marketing: the real reason for the real bad advertising
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Misplaced marketing: the social harm of public service advertising
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Misplaced marketing Who do you hire when the advertising audience isn't you?
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Misplaced marketing Who do you hire when the advertising audience isn't you?/
저자
Rotfeld, H. J
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴