충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
29건 중 29건 출력
2/2 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
Rotfeld, H. J. 삭제

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Misplaced marketing Who do you hire when the advertising audience isn't you? 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Misplaced marketing Who do you hire when the advertising audience isn't you?/ 미리보기
저자
Rotfeld, H. J
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Mistaking a marketing perspective for ethical analysis: when consumers can't know that they should want 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Mistaking demographic segments for people: another source of customer abuse 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Movie theaters' suicide-by-advertising with income from abusing customers 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
The largest segments that should not be served: higher education marketing serving the growing slacker segment 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
The marketing myths and consumers' fear of marketing 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
The marketing myths and consumers' fear of marketing 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Understanding advertising clutter and the real solution to declining audience attention to mass media commercial messages 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴