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1.
서명
Communities and Consumption: Research on Consumer Strategies for Constructing Communal Relationships in a Postmodern World 미리보기
저자
Thompson, C. J
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
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2.
서명
Communities and Consumption: Research on Consumer Strategies for Constructing Communal Relationships in a Postmodern World 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
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원문제공마감년
3.
서명
Consumer Wants and the Nature of Consumption Symbolism 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
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원문제공마감년
4.
서명
Electronic spectroscopy of predissociative states of platinum oxide cation 미리보기
저자
Thompson, C. J
발행처
North Holland
원문제공시작년
2003
자료유형
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5.
서명
Modern truth and postmodern incredulity: A hermeneutic deconstruction of the metanarrative of "scientific truth" in marketing research 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
ELSEVIER
원문제공시작년
1993
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6.
서명
Speaking of Fashion: Consumers' Uses of Fashion Discourses and the Appropriation of Countervailing Cultural Meanings 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
UNIVERSITY OF CHICAGO PRESS
원문제공시작년
1997
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7.
서명
The McDonaldization of Enchantment and Consumers Practices of Re-enchantment: A Dialectic View of Transformative Consumption 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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8.
서명
The McDonaldization of Enchantment and Consumers Practices of Re-enchantment: A Dialectic View of Transformative Consumption 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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9.
서명
The Politics of Consumer Identity Work 미리보기
저자
Thompson, C.J.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
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10.
서명
The Spoken and the Unspoken: A Hermeneutic Approach to Understanding the Cultural Viewpoints That Underlie Consumers' Expressed Meanings 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
UNIVERSITY OF CHICAGO PRESS
원문제공시작년
1994
자료유형
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11.
서명
Understanding the Socialized Body: A Poststructuralist Analysis of Consumers' Self-Conceptions, Body Images, and Self-Care Practices 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
UNIVERSITY OF CHICAGO PRESS
원문제공시작년
1995
자료유형
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원문제공마감년
12.
서명
Unfulfilled Promises and Personal Confessions: A Postpositivist Inquiry into the Idealized and Experienced Meanings of Consumer Technology 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
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원문제공마감년
13.
서명
Unfulfilled Promises and Personal Confessions: A Postpositivist Inquiry into the Idealized and Experienced Meanings of Consumer Technology 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
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원문제공마감년
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