충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Advancing From Subjective to Confirmatory Personal Introspection in Consumer Research 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advancing Means-End Chains by Incorporating Heider's Balance Theory and Fournier's Consumer-Brand Relationship Typology 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Advertising and Consumption of Alcoholic Beverages 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1999
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Meta-Analysis of Effect Sizes Based on Direct Marketing Campaigns 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Announcing the First JBR Article Award for Exceptional Quality and High Scholarly Impact 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Brand-consumer storytelling theory and research: Introduction to a Psychology & Marketing special issue 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Bridging the chasm between survey and case study research: Research methods for achieving generalization, accuracy, and complexity 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Consumer Evaluations of Competing Brands: Perceptual versus Predictive Validity 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Diagnosing Customer Comparisons of Competitors' Marketing Mix Strategies 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Incompetency training: Theory, practice, and remedies 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Journal and author impact metrics: An editorial 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Learning why some customers shop at less convenient stores 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Making sense of implemented strategies in new venture hospitality management. An American-Austrian-Hungarian Case Research Study 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Measuring Linkage-Advertising Effects on Customer Behaviour and Net Revenue: Using Quasi-Experiments of Advertising Treatments with Novice and Experienced Product-Service Users 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
CANADIAN JOURNAL OF ADMINISTRATIVE SCIENCES
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Overcoming the illusion of will and self-fabrication: Going beyond naive subjective personal introspection to an unconscious/conscious theory of behavior explanation 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Pricing an Industrial Technological Innovation 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Research on the Dynamics of Store Choice: An Introduction to Martti Laaksonen's Monograph 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Social Interaction Effects in the Framing of Buying Decisions 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Updating Heider's Balance Theory in Consumer Behavior: A Jewish Couple Buys a German Car and Additional Buying-Consuming Transformation Stories 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Using the forced metaphor-elicitation technique (FMET) to meet animal companions within self 미리보기
저자
Woodside, A. G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴