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제한항목
Woodside, A. G.
JOHN WILEY & SONS LTD
검색결과제한
자료유형
기사
(8)
저자
Woodside, A. G.
(8)
출판사
JOHN WILEY & SONS LTD
(6)
John Wiley & Sons, Ltd
(2)
발행년도
2004
(2)
1993
(1)
1994
(1)
2001
(1)
2006
(1)
2010
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1.
서명
Advancing From Subjective to Confirmatory Personal Introspection in Consumer Research
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
2.
서명
Advancing Means-End Chains by Incorporating Heider's Balance Theory and Fournier's Consumer-Brand Relationship Typology
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
3.
서명
A Meta-Analysis of Effect Sizes Based on Direct Marketing Campaigns
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4.
서명
Brand-consumer storytelling theory and research: Introduction to a Psychology & Marketing special issue
저자
Woodside, A. G.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
5.
서명
Consumer Evaluations of Competing Brands: Perceptual versus Predictive Validity
저자
Woodside, A. G.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
6.
서명
Overcoming the illusion of will and self-fabrication: Going beyond naive subjective personal introspection to an unconscious/conscious theory of behavior explanation
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
7.
서명
Social Interaction Effects in the Framing of Buying Decisions
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
8.
서명
Updating Heider's Balance Theory in Consumer Behavior: A Jewish Couple Buys a German Car and Additional Buying-Consuming Transformation Stories
저자
Woodside, A. G.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
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