충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
38건 중 38건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Advertising Strategies to Increase Usage Frequency 미리보기
저자
Wansink, B
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Aggressive and Predatory Pricing: A Framework for Analysis 미리보기
저자
Guiltinan, J. P
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
An Examination of the Nature of Trust in Buyer-Seller Relationships 미리보기
저자
Doney, P. M
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
An Investigation Into the Antecedents of Organizational Citizenship Behaviors in a Personal Selling Context 미리보기
저자
Netemeyer, R. G
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Reexamination of the Determinants of Consumer Satisfaction 미리보기
저자
Spreng, R. A
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Automatic and Strategic Processes in Advertising Effects 미리보기
저자
Grunert, K. G
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Collaborative Communication in Interfirm Relationships: Moderating Effects of Integration and Control 미리보기
저자
Mohr, J. J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Company Advertising With a Social Dimension: The Role of Noneconomic Criteria 미리보기
저자
Drumwright, M. E
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Determinants of Distribution Intensity 미리보기
저자
Frazier, G. L
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Dimensions and Types of Supervisory Control: Effects on Salesperson Performance and Satisfaction 미리보기
저자
Challagalla, G. N
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Do Organizational Practices Matter in Role Stress Processes? A Study of Direct and Moderating Effects for Marketing-Oriented Boundary Spanners 미리보기
저자
Singh, J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Emerging Role of Technology Licensing in the Development of Global Product Strategy: Conceptual Framework and Research Propositions 미리보기
저자
Kotabe, M
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Enhancing Communication Between Marketing and Engineering: The Moderating Role of Relative Functional Identification 미리보기
저자
Fisher, R. J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Enhancing Helping Behavior: An Integrative Framework for Promotion Planning 미리보기
저자
Bendapudi, N
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Ethics and Target Marketing: The Role of Product Harm and Consumer Vulnerability 미리보기
저자
Smith, N. C
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Film Critics: Influencers or Predictors? 미리보기
저자
Eliashberg, J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Impact of Salesperson Attraction on Sales Managers' Attributions and Feedback 미리보기
저자
DeCarlo, T. E
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Improving the Store Environment: Do Olfactory Cues Affect Evaluations and Behaviors? 미리보기
저자
Spangenberg, E. R
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Interactive Home Shopping: Consumer, Retailer, and Manufacturer Incentives to Participate in Electronic Marketplaces 미리보기
저자
Alba, J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Interdependency, Contracting, and Relational Behavior in Marketing Channels 미리보기
저자
Lusch, R. F
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴