충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
44건 중 44건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Bayesian Approach to Estimating Household Parameters 미리보기
저자
Rossi, P. E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advertising Claim Objectivity: Antecedents and Effects 미리보기
저자
Darley, W. K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A New Approach to Country Segmentation Utilizing Multinational Diffusion Patterns 미리보기
저자
Helsen, K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Antecedents of the Attraction Effect: An Information-Processing Approach 미리보기
저자
Mishra, S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Probabilistic Approach to Pricing a Bundle of Products or Services 미리보기
저자
Venkatesh, R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
A Two-Factor Explanation of Assimilation and Contrast Effects 미리보기
저자
Meyers-Levy, J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Behavior-Based and Outcome-Based Salesforce Control Systems 미리보기
저자
Cravens, D. W.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Boundary Role Ambiguity: Facets, Determinants, and Impacts 미리보기
저자
Singh, J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Electronic Information Systems for Consumers: An Evaluation of Computer-Assisted Formats in Multiple Decision Environments 미리보기
저자
Widing, R. E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Equity Estimation and Assessing Market Response 미리보기
저자
Wildt, A. R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Ethical and Legal Foundations of Relational Marketing Exchanges 미리보기
저자
Gundlach, G. T.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Excess Behavioral Loyalty for High-Share Brands: Deviations from the Dirichlet Model for Repeat Purchasing 미리보기
저자
Fader, P. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Expectations, Performance Evaluation, and Consumers' Perceptions of Quality 미리보기
저자
Teas, R. K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
How Buyers Perceive Savings in a Bundle Price: An Examination of a Bundle's Transaction Value 미리보기
저자
Yadav, M. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
How Consumers Allocate Their Time When Searching for Information 미리보기
저자
Hauser, J. R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Identifying Global and Culture-Specific Dimensions of Humor in Advertising: A Multinational Analysis 미리보기
저자
Alden, D. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Inferring Market Structure with Aggregate Data: A Latent Segment Logit Approach 미리보기
저자
Zenor, M. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Influencing Consumer Judgments Using Autobiographical Memories: A Self-Referencing Perspective 미리보기
저자
Sujan, M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Integrating Information From Advertising and Trial: Processes and Effects on Consumer Response to Product Information 미리보기
저자
Smith, R. E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Log-Linear Trees: Models of Market Structure in Brand Switching Data 미리보기
저자
Novak, T. P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴