충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
28건 중 28건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Advertising Practices for Self-Image Projective Products in the New Europe: A Print Advertising Content Analysis 미리보기
저자
Seitz, V. A.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Value-Based Orientation to New Product Planning 미리보기
저자
Mazumdar, T.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Computer Currency: Backpack CD-ROM Drive, AMI PRO 3.0 for Windows and WordPerfect Presentations Version 2.0 미리보기
저자
00
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Computer Currency: Jumbo Trakker 250 MB and Forecast Pro for Windows 미리보기
저자
00
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Computer Currency: Stacker 3.0 미리보기
저자
00
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Consumer "Accomplices" in Product Counterfeiting: A Demand-Side Investigation 미리보기
저자
Bloch, P. H.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Consumer Market Beliefs and Their Managerial Implications: An Empirical Examination 미리보기
저자
Alpert, F.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Coordinating Sales and Marketing in Consumer Goods Firms 미리보기
저자
Cespedes, F. V.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Differentiation through Customer Involvement in Production or Delivery 미리보기
저자
Song, J. H.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Effective Use of Advertisements Promoting Sale Prices 미리보기
저자
Fraccastoro, K.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Evaluating the US Male Homosexual and Lesbian Population as a Viable Target Market Segment: A Review with Implications 미리보기
저자
Fugate, D. L.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Female Nudity: Attitudes Toward the Ad and the Brand, and Implications for Advertising Strategy 미리보기
저자
LaTour, M. S.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Gerontographics: A Scientific Approach to Analyzing and Targeting the Mature Market 미리보기
저자
Moschis, G. P.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Great Expectations: Why Predictions Go Awry 미리보기
저자
Brody, H.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Husband-dominant, Wife-dominant, Joint: A Shopping Typology for Baby Boom Couples? 미리보기
저자
Lavin, M.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Managing Brand Extension 미리보기
저자
Sharp, E. M.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Marketing to the Baby Bust Generation 미리보기
저자
Herbig, P.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Price Signaling: Does it Ever Work? 미리보기
저자
Alpert, F.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Senior Citizen Discount Programs: Which Seniors to Target and Why 미리보기
저자
Spiller, L. D.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Strategic Green Marketing 미리보기
저자
McDaniel, S. W.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴