주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
41
건 중
41
건 출력
1/3
페이지
제한항목
1996
Van Nostrand Reinhold
검색결과제한
자료유형
기사
(41)
저자
Coupey, Eloise
(2)
Kellaris, James J
(2)
Ang, Swee Hoon
(1)
Babin, Barry J
(1)
Bagozzi, Richard P
(1)
Ball, Sheryl B
(1)
Bawa, Kapil
(1)
Blair, Elizabeth
(1)
Bristol, Terry
(1)
Budden, Michael C
(1)
Caginalp, G
(1)
Chang, Tung-Zong
(1)
Childers, Terry L
(1)
Davis, Douglas D
(1)
Dodd, Tim H
(1)
Dodge, H. Robert
(1)
Elliot, Richard
(1)
Faber, Ronald J
(1)
Graeff, Timothy R
(1)
Green, Kathy E
(1)
Hassay, Derek N
(1)
Hayes, Dermot J
(1)
Johnson, Michael D
(1)
Jones, David B
(1)
Mathur, Anil
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Van Nostrand Reinhold
(41)
발행년도
1996
(41)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Adolescent consumer decision-making styles: The consumer socialization perspective
저자
Shim, Soyeon
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A large-scale test of the biorhythm-shoplifting connection
저자
Budden, Michael C
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A meta-analysis of consumer choice and subliminal advertising
저자
Trappey, Charles
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Application for compliance techniques to direct-mail requests for charitable donations
저자
Weyant, James M
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Asking sensitive questions: The effects of type of referent and frequency wording
저자
Raghubir, Priya
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Believability and consumer perceptions of implausible reference prices in retail advertisements
저자
Suter, Tracy A
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Benchmarking consumer perceptions of product quality with price: An exploration
저자
Noel, Noel Mark
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Buying status: Experimental evidence on status in negotiation
저자
Ball, Sheryl B
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Compulsive buying: An examination of the consumption motive
저자
Hassay, Derek N
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumers' beliefs resulting from conceptual combinations: Conjunctive inferences about brand
저자
Bristol, Terry
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Consumer transgressions in the marketplace: Consumers' perspectives
저자
Dodge, H. Robert
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Consumer wayfinding tasks, strategies, and errors: An
저자
Titus, Philip A
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Contextual bias in ethical judgment of marketing practices
저자
Kellaris, James J
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Couples' reciprocal patterns in narcotics addiction: A recommendation on treatment strategy
저자
Powers, Keiko I
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Does a single response category in a scale completely capture a response?
저자
Viswanathan, Madhubalan
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Effects of knowledge types on choice quality and perceptions of choice performance
저자
Coupey, Eloise
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Effects of moral cognitions and consumer emotions on shoplifting intentions
저자
Babin, Barry J
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
External information sources of product enthusiasts
저자
Dodd, Tim H
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Forming and updating of product category perceptions: The influence of goals and discrepancy
저자
Coupey, Eloise
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Image congruence effects on product evaluations: The role of self-monitoring and public/private
저자
Graeff, Timothy R
발행처
Van Nostrand Reinhold
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴