충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
23건 중 23건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Anomalies in the Values for Consumer Goods With Environmental Attributes 미리보기
저자
Irwin, J. R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Antecedents of Positivity Effects in Social Versus Nonsocial Judgment 미리보기
저자
Menon, G.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Artifact or Meaningful Theoretical Constructs?: Examining Evidence for Nonbelief- and Belief-Based Attitude Change Processes 미리보기
저자
Priester, J. R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Striking Lack of Evidence for Nonbelief-Based Attitude Formation and Change: A Response to Five Commentaries 미리보기
저자
Fishbein, M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Beyond Fact or Artifact: An Assessment of Fishbein and Middlestadt's Perspectives on Attitude Change Processes 미리보기
저자
Haugtvedt, C. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Comment on Social Marketing: Are We Fiddling While Rome Burns? 미리보기
저자
Wells, W. D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Consumer Responses to Rumors: Good News, Bad News 미리보기
저자
Kamins, M. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Effects of Self-Efficacy and Vividness on the Persuasiveness of Health Communications 미리보기
저자
Block, L. G.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Evolution of the Personality Construct in Marketing and Its Applicability to Contemporary Personality Research 미리보기
저자
Endler, N. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
How Much Will I Spend? Factors Affecting Consumers' Estimates of Future Expense 미리보기
저자
Menon, G.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
It Seems Like Only Yesterday: The Nature and Consequences of Telescoping Errors in Marketing Research 미리보기
저자
Morwitz, V. G.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Learning and the Cognitive Algebra of Price Expectations 미리보기
저자
Shirai, M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Managing Negative Feedback Effects Associated With Brand Extensions: The Impact of Alternative Branding Strategies 미리보기
저자
Milberg, S. J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Marketing AIDS Prevention: The Differential Impact Hypothesis Versus Identification Effects 미리보기
저자
Basil, M. D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Mere Ownership Revisited: A Robust Effect? 미리보기
저자
Barone, M. J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Moods and Attitude Judgments: A Comment on Fishbein and Middlestadt 미리보기
저자
Schwarz, N.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Perspectives and Commentary More There Than Meets Their Eyes: Support for the Mere-Ownership Effect 미리보기
저자
Beggan, J. K.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Prescriptions for Theory-Driven Social Marketing Research: A Response to Goldberg's Alarms 미리보기
저자
Andreasen, A. R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Presentation Medium and Spontaneous Imaging Effects on Consumer Memory 미리보기
저자
Costley, C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Social Marketing: Are We Fiddling While Rome Burns? A Response to Andreasen and Wells 미리보기
저자
Goldberg, M. E.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴