충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
15건 중 15건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Applying the Functional Theory of Attitudes to Understanding the Influence of Store Atmosphere on Store Inferences 미리보기
저자
Schlosser, A. E.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Assimilation or Contrast?: Comparison Relevance, Distinctness, and the Impact of Accessible Information on Consumer Judgments 미리보기
저자
Stapel, D. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Brand Equity as a Signaling Phenomenon 미리보기
저자
Erdem, T.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Consequences of Perceiving Oneself as Responsible for Obtaining a Discount: Evidence for Smart-Shopper Feelings 미리보기
저자
Schindler, R. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Context Effects in Product Line Extensions: Context Is Not Destiny 미리보기
저자
Waenke, M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Development of a Scale to Measure Consumer Skepticism Toward Advertising 미리보기
저자
Obermiller, C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Effects of Source Congruity on Brand Attitudes and Beliefs: The Moderating Role of Issue-Relevant Elaboration 미리보기
저자
Kirmani, A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Expectancy Effects Between Exchange Partners 미리보기
저자
Manolis, C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Informational Influence and the Ambiguity of Product Experience: Order Effects on the Weighting of Evidence 미리보기
저자
Wooten, D. B.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Moderators of Perceived Behavioral Control's Predictiveness in the Theory of Planned Behavior: A Meta-Analysis 미리보기
저자
Arti Sahni Notani
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Price-Quality Trade-Offs in Choice Versus Matching: New Insights Into the Prominence Effect 미리보기
저자
Carmon, Z.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Effects of Syntactic Complexity on Advertising Persuasiveness 미리보기
저자
Lowrey, T. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Inclusion Effect and Category-Based Induction: Theory and Application to Brand Categories 미리보기
저자
Joiner, C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Relative Endurance of Attitudes, Confidence, and Attitude-Behavior Consistency: The Role of Information Source and Delay 미리보기
저자
Shanker Krishnan, H.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Role of Narratives in Consumer Information Processing 미리보기
저자
Adaval, R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴