주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
21
건 중
21
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2000
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
검색결과제한
자료유형
기사
(21)
저자
Aaker, J. L.
(2)
Bagozzi, R. P.
(1)
Batra, R.
(1)
Bhargava, M.
(1)
Bodur, H. O.
(1)
Dhar, R.
(1)
Huang, M.-H.
(1)
Jain, S. P.
(1)
Kahle, L. R.
(1)
Kamins, M. A.
(1)
Kumar, A.
(1)
Lee, J. A.
(1)
Levin, I. P.
(1)
Machleit, K. A.
(1)
Maheswaran, D.
(1)
Mazursky, D.
(1)
Moore, D. J.
(1)
Nowlis, S. M.
(1)
Wang, C. L.
(1)
Wooten, D. B.
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
출판사
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
(21)
발행년도
2000
(21)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Conceptual Overview of the Self-Presentational Concerns and Response Tendencies of Focus Group Participants
저자
Wooten, D. B.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Adapting Triandis's Model of Subjective Culture and Social Behavior Relations to Consumer Behavior
저자
Lee, J. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Additivity Versus Attenuation: The Role of Culture in the Resolution of Information Incongruity
저자
Aaker, J. L.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Alternative Modes of Self-Construal: Dimensions of Connectedness-Separateness and Advertising Appeals to the Cultural and Gender-Specific Self
저자
Wang, C. L.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Belief, Affect, and Attitude: Alternative Models of the Determinants of Attitude
저자
Bodur, H. O.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Comparative Versus Noncomparative Advertising: The Moderating Impact of Prepurchase Attribute Verifiability
저자
Jain, S. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Cultural and Situational Contingencies and the Theory of Reasoned Action: Application to Fast Food Restaurant Consumption
저자
Bagozzi, R. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Dialectical Thinking in Consumer Decision Making
저자
Kahle, L. R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Dimensions of Temperament: Affect Intensity and Consumer Lifestyles
저자
Moore, D. J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Effects of Brand Local and Nonlocal Origin on Consumer Attitudes in Developing Countries
저자
Batra, R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Explaining Context Effects on Choice Using a Model of Comparative Judgment
저자
Bhargava, M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Gifts in a Romantic Relationship: A Survival Analysis
저자
Huang, M.-H.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Independent and Interactive Effects of Exposure Sequence, Pioneership Awareness, and Product Trial on Consumer Evaluation of a Pioneer Brand
저자
Kamins, M. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Interference Effects of Contextual Cues in Advertisements on Memory for Ad Content
저자
Kumar, A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
In the Aftermath of Invalidation: Shaping Judgment Rules on Learning That Previous Information Was Invalid
저자
Mazursky, D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Issues and New Directions in Global Consumer Psychology
저자
Maheswaran, D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Modeling the Role of Brand Alliances in the Assimilation of Product Evaluations
저자
Levin, I. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Nontarget Markets and Viewer Distinctiveness: The Impact of Target Marketing on Advertising Attitudes
저자
Aaker, J. L.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Perceived Retail Crowding and Shopping Satisfaction: What Modifies This Relationship
저자
Machleit, K. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Sales Promotions and the Choice Context as Competing Influences on Consumer Decision Making
저자
Nowlis, S. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴