충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
277건 중 277건 출력
1/14 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Academic Control and Action Control in the Achievement of College Students: A Longitudinal Field Study/ 미리보기
저자
Perry, Raymond P
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Century Later: Woodworth's (1899) Two-Component Model of Goal-Directed Aiming/ 미리보기
저자
Elliott, Digby
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Comprehensive Meta-Analysis of the Predictive Validity of the Graduate Record Examinations: Implications for Graduate Student Selection and Performance/ 미리보기
저자
Kuncel, Nathan R
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Aggressive School Troublemakers and Victims: A Longitudinal Model Examining the Pivotal Role of Self-Concept/ 미리보기
저자
Marsh, Herbert W
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Answering Quasi-Randomized Reading Items Without the Passages on the SAT-I/ 미리보기
저자
Katz, Stuart
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Articles - Editorial /// 미리보기
저자
Mischel, Walter
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
A Social Relations Variance Partitioning of Dyadic Behavior/ 미리보기
저자
Kenny, David A
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Associative Learning of Likes and Dislikes: A Review of 25 Years of Research on Human Evaluative Conditioning/ 미리보기
저자
Houwer, Jan De
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Based Curriculum: Toward a Situated Model of Self-Regulation/ 미리보기
저자
Evensen, Dorothy H
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Beyond the Pages of a Book: Interactive Book Reading and Language Development in Preschool Classrooms/ 미리보기
저자
Wasik, Barbara A
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Brain-Computer Communication: Unlocking the Locked In/ 미리보기
저자
K�bler, Andrea
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Classification in Context: An Alternative Approach to Identifying Early Reading Disability/ 미리보기
저자
Speece, Deborah L
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Cognition, Anxiety, and Prediction of Performance in 1st-Year Law Students/ 미리보기
저자
D�z, Rolando J
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Cognitive Emissions of 1/f Noise/ 미리보기
저자
Gilden, David L
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Cognitive-Processing Bias in Chronic Pain: A Review and Integration/ 미리보기
저자
Pincus, Tamar
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Collective Efficacy: A Neglected Construct in the Study of Schools and Student Achievement/ 미리보기
저자
Goddard, Roger D
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Confirming the X-Linked Handedness Gene as Recessive, Not Additive: Reply to Corballis (2001)/ 미리보기
저자
Jones, Gregory V
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Confrontation With Aggressive Peers at School: Students' Reluctance to Seek Help From the Teacher/ 미리보기
저자
Newman, Richard S
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Conjunctive Representations in Learning and Memory: Principles of Cortical and Hippocampal Function/ 미리보기
저자
O'Reilly, Randall C
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Contagion of Aggression in Day Care Classrooms as a Function of Peer and Teacher Responses/ 미리보기
저자
Goldstein, Naomi E
발행처
American Psychological Association [etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴