충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
182건 중 182건 출력
1/10 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Cross-National Examination of Horizontal and Vertical Individualism and Collectivism Measurement and Impact on Consumer Decision-Making 미리보기
저자
Sivadas, E.; Bruvold, N. T.; Nelson, M. R.; Shavitt, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Ad Cognitions in Television Ad Processing: The Expectation-Motivation-Matching Model (E3M) 미리보기
저자
Peterson, M.; Malhotra, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Fuller Understanding of Product and Brand Relationships: Antecedents, Dimensions, and Consequences 미리보기
저자
Irwin, J. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Aging and Consumer Responses: Opportunities, Evaluation and a New Research Focus 미리보기
저자
Gregoire, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Model for Consumer Devotion: What We Can Learn From Football Fans 미리보기
저자
Pimentel, R. W.; Reynolds, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
An Emergent Model of Intra-Household Resource Allocation 미리보기
저자
Commuri, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
An Empirical Study of Online Atmospherics and Shopper Responses 미리보기
저자
Eroglu, S. A.; Machleit, K. A.; Davis, L. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
An Examination of Demographic, Lifestyle and Personality Influences on Consumer Preferences for Participating in Promotional Games 미리보기
저자
McDaniel, S. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
An Examination of Urban Chinese Children's Relative Influence in Family Decision-Making 미리보기
저자
Williams, L. A.; Veeck, A.; Jiang, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
An Experimental Investigation of the Processes Underlying the Interpretation of Nonverbal Signs and Metaphors in Advertising 미리보기
저자
DeRosia, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
An Investigation of Agent Assisted Consumer Information Search: Are Consumers Better Off? 미리보기
저자
Moore, R.; Punj, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Antecedents of Consumer Financing Decisions: A Mental Accounting Model of Revolving Credit Usage 미리보기
저자
Perry, V. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Are You a Lark or an Owl? The Effects of Time of Day and Circadian Type on Consumer Information Processing 미리보기
저자
Ramanathan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
A Theoretical Framework for Measuring Within-Micro-Culture-Market Differences 미리보기
저자
D Rozario, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Attending Performing Arts: A Consumption System Model of Buying-Consuming Experiences 미리보기
저자
Caldwell, M. L.; Woodside, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Attention Grabbers: An Exploration of the Automatic Categorization of Advertisement Headlines 미리보기
저자
Nielsen, J.; Mason, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Authenticity in Public Settings: A Socio-Semiotic Analysis of Two Parisian Department Stores 미리보기
저자
Hetzel, P. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Being Like or Being Liked: Identity vs. Approval in a Social Context 미리보기
저자
Auty, S.; Elliott, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Beyond Reference Price: The Role of Unmet Price Expectations in Consumers' Perceptions of Value 미리보기
저자
Lindsey-Mullikin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
But Is It True Blue Mate? Cross-Cultural Perceptions of Authenticity 미리보기
저자
Groves, R.; Solomon, M. R.; Quilty, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 

하단메뉴