충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
16건 중 16건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
00 미리보기
저자
00
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
An Influence of Positive Affect on Decision Making in Complex Situations: Theoretical Issues With Practical Implications 미리보기
저자
Isen, A. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Consumer Response to Decision Conflict From Negatively Correlated Attributes: Down the Primrose Path or Up Against the Wall? 미리보기
저자
Hansen, D. E.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Consumers' Responses to Negative Word-of-Mouth Communication: An Attribution Theory Perspective 미리보기
저자
Laczniak, R. N.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Effect of Manufacturer Reputation, Retailer Reputation, and Product Warranty on Consumer Judgments of Product Quality: A Cue Diagnosticity Framework 미리보기
저자
Purohit, D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Goal-Derived Categories: The Role of Personal and Situational Goals in Category Representations 미리보기
저자
Ratneshwar, S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Limiting Time for Responding Enhances Behavior Corresponding to the Merits of Compliance Appeals: Refutations of Heuristic-Cue Theory in Service and Consumer Settings 미리보기
저자
Brannon, L. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Low-Involvement Learning: Repetition and Coherence in Familiarity and Belief 미리보기
저자
Hawkins, S. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Overbidding in Value Elicitation: When Consumers Report Inflated Reservation Prices, and What to Do About It 미리보기
저자
Posavac, S. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Processing Product Unique Features: Alignability and Involvement in Preference Construction 미리보기
저자
Zhang, S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Promoting a Brand's Emotion Benefits: The Influence of Emotion Categorization Processes on Consumer Evaluations 미리보기
저자
Ruth, J. A.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Service Experiences and Satisfaction Judgments: The Use of Affect and Beliefs in Judgment Formation 미리보기
저자
Bickart, B.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Diagnosticity of Advertising Generated Brand Attitudes in Brand Choice Contexts 미리보기
저자
Baker, W. E.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Long-Term Predictive Validity of the Consumers' Need for Uniqueness Scale 미리보기
저자
Tian, K. T.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Values, Susceptibility to Normative Influence, and Attribute Importance Weights: A Nomological Analysis 미리보기
저자
Batra, R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Arousal Influences Ad Evaluation and Valence Does Not (and Vice Versa) 미리보기
저자
Gorn, G.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴