주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
30
건 중
30
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2002
GRAYSON ASSOCIATES
검색결과제한
자료유형
기사
(30)
저자
Rotfeld, H. J.
(3)
Davis, S.
(2)
Bendall-Lyon, D.; Powers, T. L.
(1)
Bhaskaran, S.; Hardley, F.
(1)
Braunsberger, K.; Gates, R. H.
(1)
Cooley, S.
(1)
Cui, G.; Choudhury, P.
(1)
Davis, S.; Halligan, C.
(1)
Foucault, B. E.; Scheufele, D. A.
(1)
Graeff, T. R.; Harmon, S.
(1)
Henry, P.
(1)
Kaufman-Scarborough, C.; Lindquist, J. D.
(1)
Kim, J.-O.; Forsythe, S.; Gu, Q.; Moon, S. J.
(1)
Lee, C. K. C.; Beatty, S. E.
(1)
Martin, B. A. S.; Bhimy, A. C.; Agee, T.
(1)
Mullner, R.; Chung, K.
(1)
Nicholls, J. A. F.; Li, F.; Kranendonk, C. J.; Roslow, S.
(1)
Parsons, A. G.
(1)
Paul, D. P.; Handlin, A.; Stanton, A. D.
(1)
Rafalski, E.
(1)
Rowlands, I. H.; Parker, P.; Scott, D.
(1)
Schoenbachler, D. D.; Gordon, G. L.
(1)
Shepherd, P. L.; Tsalikis, J.; Seaton, B.
(1)
Tan, B.
(1)
Taylor, S. L.; Cosenza, R. M.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Grayson Associates
(30)
발행년도
2002
(30)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
An inquiry into the ethical perceptions of sub-cultural groups in the US: Hispanics versus Anglos
저자
Shepherd, P. L.; Tsalikis, J.; Seaton, B.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Brand Asset Management™: how businesses can profit from the power of brand
저자
Davis, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Buyer beliefs, attitudes and behaviour: foods with therapeutic claims
저자
Bhaskaran, S.; Hardley, F.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Collecting and using personal data: consumers' awareness and concerns
저자
Graeff, T. R.; Harmon, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Complaint behaviour: a study of the differences between complainants about advertising in Australia and the population at large
저자
Volkov, M.; Harker, D.; Harker, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Consumer perceptions of "green power"
저자
Rowlands, I. H.; Parker, P.; Scott, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Cross-cultural consumer values, needs and purchase behavior
저자
Kim, J.-O.; Forsythe, S.; Gu, Q.; Moon, S. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
E-shopping in a multiple channel environment
저자
Kaufman-Scarborough, C.; Lindquist, J. D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Extending your brand by optimizing your customer relationship
저자
Davis, S.; Halligan, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Family structure and influence in family decision making
저자
Lee, C. K. C.; Beatty, S. E.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Implementing your BAM™ strategy: 11 steps to making your brand a more valuable business asset
저자
Davis, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Increasing margins by joining your customers
저자
von Campenhausen, C.; Lubben, H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Infomercials and advertising effectiveness: an empirical study
저자
Martin, B. A. S.; Bhimy, A. C.; Agee, T.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Loyalty strategy development using applied member-cohort segmentation
저자
Cooley, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Marketplace diversity and cost-effective marketing strategies
저자
Cui, G.; Choudhury, P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Misplaced marketing: "mine is the blue one on the left": function and dysfunction of pharmaceutical brand names
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Misplaced marketing: the real reason for the real bad advertising
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Misplaced marketing: the social harm of public service advertising
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Multi-channel shopping: understanding what drives channel choice
저자
Schoenbachler, D. D.; Gordon, G. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Non-functional motives for online shoppers: why we click
저자
Parsons, A. G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴