충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
36건 중 36건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
All Dressed Up With Something to Say: Effects of Typeface Semantic Associations on Brand Perceptions and Consumer Memory 미리보기
저자
Childers, T. L.; Jass, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
An Investigation of the Processes by Which Product Design and Brand Strength Interact to Determine Initial Affect and Quality Judgments 미리보기
저자
Page, C.; Herr, P. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Category Attitude Measures: Exemplars as Inputs 미리보기
저자
Loken, B.; Joiner, C.; Peck, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Comparative Advertising: Effects of Structural Alignability on Target Brand Evaluations 미리보기
저자
Zhang, S.; Kardes, F. R.; Cronley, M. L.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Comparative Judgment Processes: The Effects of Task Objectives and Time Delay on Product Evaluations 미리보기
저자
Wang, J.; Wyer, R. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Comparing Journal of Consumer Psychology and Journal of Consumer Research 미리보기
저자
Alon, A.; Morrin, M.; Bechwati, N. N.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Consideration Set Overvaluation: When Impossibly Favorable Ratings of a Set of Brands Are Observed 미리보기
저자
Kardes, F. R.; Sanbonmatsu, D. M.; Cronley, M. L.; Houghton, D. C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Consumer Evaluation of Low Price Guarantees: The Moderating Role of Reference Price and Store Image 미리보기
저자
Biswas, A.; Pullig, C.; Yagci, M. I.; Dean, D. H.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Consumer Perception and Evaluation of Waiting Time: A Field Experiment 미리보기
저자
Antonides, G.; Verhoef, P. C.; van Aalst, M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Debiasing Using Decomposition: The Case of Memory-Based Credit Card Expense Estimates 미리보기
저자
Srivastava, J.; Raghubir, P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Down the Garden Path: The Role of Conditional Inference Processes in Self-Persuasion 미리보기
저자
Kardes, F. R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Effects of Interruptions on Consumer Online Decision Processes 미리보기
저자
Xia, L.; Sudharshan, D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Exploring the Role of Alternative Perceived Performance Measures and Needs-Congruency in the Consumer Satisfaction Process 미리보기
저자
Wirtz, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
How Self-Regulation Creates Distinct Values: The Case of Promotion and Prevention Decision Making 미리보기
저자
Higgins, E. T.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Mapping Attitude Formation as a Function of Information Input: Online Processing Models of Attitude Formation 미리보기
저자
Jacoby, J.; Morrin, M.; Jaccard, J.; Gurhan, Z.; Kuss, A.; Maheswaran, D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Misrepresentation in the Consumer Context 미리보기
저자
Sengupta, J.; Dahl, D. W.; Gorn, G. J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Model's Race: A Peripheral Cue in Advertising Messages? 미리보기
저자
Whittler, T. E.; Spira, J. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Mood and Brand Extension Judgments: Asymmetric Effects for Desirable Versus Undesirable Brands 미리보기
저자
Barone, M. J.; Miniard, P. W.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Off-Target? Changing Cognitive-Based Attitudes 미리보기
저자
Drolet, A.; Aaker, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Partitioned Presentation of Multicomponent Bundle Prices: Evaluation, Choice and Underlying Processing Effects 미리보기
저자
Chakravarti, D.; Krish, R.; Paul, P.; Srivastava, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴