주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
36
건 중
36
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2002
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
검색결과제한
자료유형
기사
(36)
저자
Ahuvia, A. C.; Wong, N. Y.
(1)
Alon, A.; Morrin, M.; Bechwati, N. N.
(1)
Alwitt, L. F.
(1)
Antonides, G.; Verhoef, P. C.; van Aalst, M.
(1)
Barone, M. J.; Miniard, P. W.
(1)
Biswas, A.; Pullig, C.; Yagci, M. I.; Dean, D. H.
(1)
Chakravarti, D.; Krish, R.; Paul, P.; Srivastava, J.
(1)
Childers, T. L.; Jass, J.
(1)
Drolet, A.; Aaker, J.
(1)
Dutta-Bergman, M. J.; Wells, W. D.
(1)
Gregan-Paxton, J.
(1)
Higgins, E. T.
(1)
Jacoby, J.
(1)
Jacoby, J.; Morrin, M.; Jaccard, J.; Gurhan, Z.; Kuss, A.; Maheswaran, D.
(1)
Jain, S. P.
(1)
Kacen, J. J.; Lee, J. A.
(1)
Kardes, F. R.
(1)
Kardes, F. R.; Sanbonmatsu, D. M.; Cronley, M. L.; Houghton, D. C.
(1)
Loken, B.; Joiner, C.; Peck, J.
(1)
Maoz, E.; Tybout, A. M.
(1)
Moon, Y.
(1)
Page, C.; Herr, P. M.
(1)
Phillips, D. M.; Baumgartner, H.
(1)
Posavac, S. S.; Sanbonmatsu, D. M.; Ho, E. A.
(1)
Reed, A.; Wooten, D. B.; Bolton, L. E.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
(36)
발행년도
2002
(36)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
All Dressed Up With Something to Say: Effects of Typeface Semantic Associations on Brand Perceptions and Consumer Memory
저자
Childers, T. L.; Jass, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
An Investigation of the Processes by Which Product Design and Brand Strength Interact to Determine Initial Affect and Quality Judgments
저자
Page, C.; Herr, P. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Category Attitude Measures: Exemplars as Inputs
저자
Loken, B.; Joiner, C.; Peck, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Comparative Advertising: Effects of Structural Alignability on Target Brand Evaluations
저자
Zhang, S.; Kardes, F. R.; Cronley, M. L.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Comparative Judgment Processes: The Effects of Task Objectives and Time Delay on Product Evaluations
저자
Wang, J.; Wyer, R. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Comparing Journal of Consumer Psychology and Journal of Consumer Research
저자
Alon, A.; Morrin, M.; Bechwati, N. N.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Consideration Set Overvaluation: When Impossibly Favorable Ratings of a Set of Brands Are Observed
저자
Kardes, F. R.; Sanbonmatsu, D. M.; Cronley, M. L.; Houghton, D. C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Consumer Evaluation of Low Price Guarantees: The Moderating Role of Reference Price and Store Image
저자
Biswas, A.; Pullig, C.; Yagci, M. I.; Dean, D. H.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Consumer Perception and Evaluation of Waiting Time: A Field Experiment
저자
Antonides, G.; Verhoef, P. C.; van Aalst, M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Debiasing Using Decomposition: The Case of Memory-Based Credit Card Expense Estimates
저자
Srivastava, J.; Raghubir, P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Down the Garden Path: The Role of Conditional Inference Processes in Self-Persuasion
저자
Kardes, F. R.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Effects of Interruptions on Consumer Online Decision Processes
저자
Xia, L.; Sudharshan, D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Exploring the Role of Alternative Perceived Performance Measures and Needs-Congruency in the Consumer Satisfaction Process
저자
Wirtz, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
How Self-Regulation Creates Distinct Values: The Case of Promotion and Prevention Decision Making
저자
Higgins, E. T.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Mapping Attitude Formation as a Function of Information Input: Online Processing Models of Attitude Formation
저자
Jacoby, J.; Morrin, M.; Jaccard, J.; Gurhan, Z.; Kuss, A.; Maheswaran, D.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Misrepresentation in the Consumer Context
저자
Sengupta, J.; Dahl, D. W.; Gorn, G. J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Model's Race: A Peripheral Cue in Advertising Messages?
저자
Whittler, T. E.; Spira, J. S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Mood and Brand Extension Judgments: Asymmetric Effects for Desirable Versus Undesirable Brands
저자
Barone, M. J.; Miniard, P. W.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Off-Target? Changing Cognitive-Based Attitudes
저자
Drolet, A.; Aaker, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Partitioned Presentation of Multicomponent Bundle Prices: Evaluation, Choice and Underlying Processing Effects
저자
Chakravarti, D.; Krish, R.; Paul, P.; Srivastava, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴