충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
46건 중 46건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Activating Culture Through Persuasion Appeals: An Examination of the Bicultural Consumer 미리보기
저자
Lau-Gesk, L. G.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advancing Alpha: Measuring Reliability With Confidence 미리보기
저자
Iacobucci, D.; Duhachek, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Process Analysis of the Effects of Humorous Advertising Executions on Brand Claims Memory 미리보기
저자
Krishnan, H. S.; Chakravarti, D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Avoiding Anxiety, Being in Denial, or Simply Stroking Self-Esteem: Why Self-Positivity? 미리보기
저자
Lin, Y. C.; Lin, C. H.; Raghubir, P.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Buying, Bidding, Playing, or Competing? Value Assessment and Decision Dynamics in Online Auctions 미리보기
저자
Ariely, D.; Simonson, I.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Buying, Searching, or Browsing: Differentiating Between Online Shoppers Using In-Store Navigational Clickstream 미리보기
저자
Moe, W.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Computers as Situational Cues: Implications for Consumers Product Cognitions and Attitudes 미리보기
저자
Schlosser, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Consumer Acceptance of Online Agent Advice: Extremity and Positivity Effects 미리보기
저자
Gershoff, A.; Mukherjee, A.; Mukhopadhyay, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Consumer Socialization and Parental Style Across Cultures: Findings from Australia, Greece, and India 미리보기
저자
Rose, G. M.; Dalakas, V.; Kropp, F.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumption Effort: The Mental Cost of Generating Utility and the Role of Consumer Energy Level in Ambitious Consumption 미리보기
저자
Gibbs, B. J.; Drolet, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Corporate Sponsorships of Philanthropic Activities: When Do They Impact Perception of Sponsor Brand? 미리보기
저자
Menon, S.; Kahn, B. E.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Do Computers Sweat? The Impact of Perceived Effort of Online Decision Aids on Consumers' Satisfaction With the Decision Process 미리보기
저자
Bechwati, N. N.; Xia, L.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Don't Blame the Computer: When Self-Disclosure Moderates the Self-Serving Bias 미리보기
저자
Moon, Y.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Early-Entrant Advantage, Word-of-Mouth Communication, Brand Similarity, and the Consumer Decision-Making Process 미리보기
저자
Grewal, R.; Cline, T. W.; Davies, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Editorial 미리보기
저자
Wyer, R. S.; Shavitt, S.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
E-(Embodied) Knowledge and E-Commerce: How Physiological Factors Affect Online Sales of Experiential Products 미리보기
저자
Rosa, J. A.; Malter, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
ERRATA 미리보기
저자
Forehand, M. R.; Grier, S.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Factors Driving Consumer Intention to Shop Online: An Empirical Investigation 미리보기
저자
Chiang, K. P.; Dholakia, R. R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Failing to Suspect Collusion in Price-Matching Guarantees: Consumer Limitations in Game-Theoretic Reasoning 미리보기
저자
Chatterjee, S.; Heath, T. B.; Basuroy, S.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Fairness and Discounts: The Subjective Value of a Bargain 미리보기
저자
Darke, P. R.; Dahl, D. W.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴