충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
45건 중 45건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Cognitive Model of Customer-Based Brand Equity for Frequently Purchased Products: Conceptual Framework and Empirical Results 미리보기
저자
Punj, G. N.; Hillyer, C. L.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Comment on Metacognitive Experiences and Consumer Choice 미리보기
저자
Huber, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Brand Congruity and Comparative Advertising: When and Why Comparative Advertisements Lead to Greater Elaboration 미리보기
저자
Priester, J. R.; Godek, J.; Nayakankuppum, D.; Park, K.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Consumer Decision Making and Image Theory: Understanding Value-Laden Decisions 미리보기
저자
Nelson, K. A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Consumer Disclosure and Disclosure Avoidance: A Motivational Framework 미리보기
저자
White, T. B.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Consumer Inference: A Review of Processes, Bases, and Judgment Contexts 미리보기
저자
Kardes, F. R.; Posavac, S. S.; Cronley, M. L.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Consumer Search in High Technology Markets: Exploring the Use of Traditional Information Channels 미리보기
저자
Strebel, J.; Erdem, T.; Swait, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Coping With Negative Emotions in Purchase-Related Situations 미리보기
저자
Yi, S.; Baumgartner, H.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Does Corporate Sponsorship of a Socially-Oriented Message Make a Difference? An Investigation of the Effects of Sponsorship Identity on Responses to an Anti-Drinking and Driving Message 미리보기
저자
Szykman, L. R.; Bloom, P. N.; Blazing, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Editorial Note 미리보기
저자
Mowen, J. C.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
EDITORIAL NOTE 미리보기
저자
Arndt, J.; Solomon, S.; Kasser, T.; Sheldon, K. M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
EDITORIAL NOTE 미리보기
저자
unknown
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
ERRATUM 미리보기
저자
unknown
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Exploring Differences in Attitudes Between Light and Heavy Brand Users 미리보기
저자
Jewell, R. D.; Unnava, H. R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Exploring Message Framing Outcomes When Systematic, Heuristic, or Both Types of Processing Occur 미리보기
저자
Meyers-Levy, J.; Maheswaran, D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Exploring the Trait of Competitiveness and Its Consumer Behavior Consequences 미리보기
저자
Mowen, J. C.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Fishing For Feelings? Hooking Viewers Helps! 미리보기
저자
Edson Escalas, J.; Chapman Moore, M.; Edell Britton, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Free Gift with Purchase: Promoting or Discounting the Brand? 미리보기
저자
Raghubir, P.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Gendered Behavior in a Male Preserve: Role Playing at ESPN Zone Chicago 미리보기
저자
Sherry, Jr., J. F.; Kozinets, R. V.; Duhachek, A.; DeBerry-Spence, B.; Nuttavuthisit, K.; Storm, D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Goal-Attribute Compatibility in Consumer Choice 미리보기
저자
Chernev, A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴