충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
35건 중 35건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A comparative study of the management styles of marketing managers in Australia and the People's Republic of China 미리보기
저자
Poon, P. S.; Evangelista, F. U.; Albaum, G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A comparison of service quality dimensions conveyed in advertisements for service providers in the USA and Korea: A content analysis 미리보기
저자
Bang, H. K.; Raymond, M. A.; Taylor, C. R.; Moon, Y. S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A conceptual framework of antecedents of information search in exporting: Importance of ability and motivation 미리보기
저자
Yeoh, P. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A cross-cultural study of the role of religion in consumers' ethical positions 미리보기
저자
Cornwell, B.; Cui, C. C.; Mitchell, V.; Schlegelmilch, B.; Dzulkiflee, A.; Chan, J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Advertising appeals and cultural values in television commercialsA comparison of Hong Kong and Korea 미리보기
저자
Moon, Y. S.; Chan, K.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Analyzing the cultural content of web sites: A cross-national comparision of China, India, Japan, and US 미리보기
저자
Singh, N.; Zhao, H.; Hu, X.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
An analysis of the factors affecting the adoption of electronic commerce by SMEs: Evidence from an emerging market 미리보기
저자
Kaynak, E.; Tatoglu, E.; Kula, V.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
An ethics of representation for international marketing communication 미리보기
저자
Schroeder, J. E.; Borgerson, J. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
An overview of the first 21 years of research in the International Marketing Review, 1983-2003 미리보기
저자
Malhotra, N. K.; Wu, L.; Whitelock, J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Antecedents to internet-based purchasing: a multinational study 미리보기
저자
Kuhlmeier, D.; Knight, G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Beyond disconfirmation: The role of generosity and surprise 미리보기
저자
Imrie, B. C.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Comparing Thai and US businesspeople: Perceived intensity of unethical marketing practices, corporate ethical values, and perceived importance of ethics 미리보기
저자
Marta, J. K.; Singhapakdi, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Comparing US and European perspectives on B2B repair service quality for mission-critical equipment 미리보기
저자
Peterson, M.; Gregory, G.; Munch, J. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Consumer preferences for the marketing of ethically labelled coffee 미리보기
저자
Pelsmacker, P. D.; Janssens, W.; Sterckx, E.; Mielants, C.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Determinants of export intermediaries' service-mix configurations 미리보기
저자
Balabanis, G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Dimensions of service quality in developed and developing economies: multi-country cross-cultural comparisons 미리보기
저자
Malhotra, N. K.; Ulgado, F. M.; Agarwal, J.; Shainesh, G.; Wu, L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Effects of URLs in traditional media advertising in China 미리보기
저자
M. Maddox, L.; Gong, W.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Emergence of a third culture: shared leadership in international strategic alliances 미리보기
저자
Rodriguez, C. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Ethical segmentation of consumers in developing countries: a comparative analysis 미리보기
저자
Al-Khatib, J. A.; Stanton, A. D.; Rawwas, M. Y.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Ethics and international marketing: Research background and challenges 미리보기
저자
Carrigan, M.; Marinova, S.; Szmigin, I.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴