충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
39건 중 39건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Advertising of controversial products:a cross-cultural study 미리보기
저자
Waller, D. S.; Fam, K. S.; Erdogan, B. Z.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Affiliate marketing and its impact on e-commerce 미리보기
저자
Duffy, D. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Analysis of the healthy lifestyle consumer 미리보기
저자
Divine, R. L.; Lepisto, L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
An assessment of strategic corporate philanthropy on perceptions of brand equity variables 미리보기
저자
Jr, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
And a comedian shall show journalists the way 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
A snapshot or a painting? Metaphors, myths, misuses and misunderstandings of marketing research information by journalists and other people who should know better 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Collaborative structure between Japanese high-tech manufacturers and consumers 미리보기
저자
Washida, Y.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Consumer perceptions of store brands versus national brands 미리보기
저자
Wulf, K. D.; Odekerken-Schroder, G.; Goedertier, F.; Van Ossel, G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Direct selling as the next channel 미리보기
저자
Duffy, D. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Direct-to-consumer advertising and young consumers: building brand value 미리보기
저자
E. Baca, E.; Holguin Jr, J.; W. Stratemeyer, A.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Direct-to-consumer advertising of prescription drugs: help or hindrance to the public's health? 미리보기
저자
Finlayson, G.; Mullner, R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Direct-to-consumer prescription drug advertising: a study of consumer attitudes and behavioral intentions 미리보기
저자
Singh, T.; Smith, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Direct-to-consumer prescription drug advertising: concerns and evidence on consumers' benefit 미리보기
저자
Shin, J.; Moon, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Drawing the line between targeting and patronizing: how "vulnerable" are the vulnerable? 미리보기
저자
Wolburg, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Explaining intention to use mobile chat services: moderating effects of gender 미리보기
저자
Nysveen, H.; Pedersen, P. E.; Thorbjornsen, H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Fashion orientation, credit card use, and compulsive buying 미리보기
저자
Park, H. J.; Burns, L. D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
For the drugs we need 미리보기
저자
Jack Rotfeld, H.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Girl power and word-of-mouth behavior in the flourishing sports market 미리보기
저자
Bush, V. D.; Bush, A. J.; Clark, P.; Bush, R. P.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Global marketing of lifesaving drugs: an analogical model 미리보기
저자
A. Mascarenhas, O.; Kesavan, R.; Bernacchi, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Guilty through association: brand association transfer to brand alliances 미리보기
저자
James, D.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴