충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
33건 중 33건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
1=2: When a Singular Experience Leads 미리보기
저자
Honea, H.; Morales, A. C.; Fitzsimons, G. J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Construal-Level Effects on Preference Stability, Preference-Behavior Correspondence, and the Suppression of Competing Brands 미리보기
저자
Kardes, F. R.; Cronley, M. L.; Kim, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Country-of-Origin Influences on Product Evaluations: The Impact of Animosity and Perceptions of Industriousness Brutality on Judgments of Typical and Atypical Products 미리보기
저자
Hong, S. T.; Kyoon Kang, D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Dressed for the Occasion: Font-Product Congruity in the Perception of Logotype 미리보기
저자
Doyle, J. R.; Bottomley, P. A.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
EDITORIAL 미리보기
저자
Maheswaran, D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
EDITORIAL NOTE 미리보기
저자
Wyer, Jr., R. S.; Shavitt, S.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Effects of Culture, Gender, and Moral Obligations on Responses to Charity Advertising Across Masculine and Feminine Cultures 미리보기
저자
Nelson, M. R.; Brunel, F. F.; Supphellen, M.; Manchanda, R. V.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Effects of Extreme-Priced Products on Consumer Reservation Prices 미리보기
저자
Krishna, A.; Wagner, M.; Yoon, C.; Adaval, R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Effects of Parent-Extension Similarity and Self Regulatory Focus on Evaluations of Brand Extensions 미리보기
저자
Yeo, J.; Park, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Evaluations of Moderately Typical Products: The Role of Within- Versus Cross-Manufacturer Comparisons 미리보기
저자
Min Kim, H.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Explicit Persuasive Intent and Its Impact on Success at Persuasion-The Determining Roles of Attractiveness and Likeableness 미리보기
저자
Reinhard, M. A.; Messner, M.; Ludwig Sporer, S.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Forgiven But Not Forgotten: Covert Uncertainty in Overt Responses and the Paradox of Defection-Despite-Trust 미리보기
저자
Rotte, K.; Chandrashekaran, M.; Tax, S. S.; Grewal, R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Images of Success and the Preference for Luxury Brands 미리보기
저자
Mandel, N.; Petrova, P. K.; Cialdini, R. B.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Individuality or Conformity? The Effect of Independent and Interdependent Self-Concepts on Public Judgments 미리보기
저자
Torelli, C. J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Keeping the Body in Mind: The Influence of Body Esteem and Body Boundary Aberration on Consumer Beliefs and Purchase Intentions 미리보기
저자
Rosa, J. A.; Garbarino, E. C.; Malter, A. J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Let the Clips Fall Where They May 미리보기
저자
Alba, J. W.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Malleable Mental Accounting: The Effect of Flexibility on the Justification of Attractive Spending and Consumption Decisions 미리보기
저자
Cheema, A.; Soman, D.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Promotions Spontaneously Induce a Positive Evaluative Response 미리보기
저자
Walker Naylor, R.; Raghunathan, R.; Ramanathan, S.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Putting Your Best Face Forward: The Impact of Customer Mood on Salesperson Evaluation 미리보기
저자
Puccinelli, N. M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Reflective and Impulsive Determinants of Consumer Behavior 미리보기
저자
Strack, F.; Werth, L.; Deutsch, R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴