주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
34
건 중
34
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2007
Corporate Press
검색결과제한
자료유형
기사
(34)
저자
An, D.; Kim, S.
(1)
Andrews, M.; Kim, D.
(1)
Bluemelhuber, C.; Carter, L. L.; Lambe, C. J.
(1)
Cayla, J.; Eckhardt, G. M.
(1)
Chan, K.; Li, L.; Diehl, S.; Terlutter, R.
(1)
Cort, K. T.; Griffith, D. A.; White, D. S.
(1)
Cova, B.; Pace, S.; Park, D. J.
(1)
Dolnicar, S.; Gr©øn, B.
(1)
Essoussi, L. H.; Merunka, D.
(1)
Fam, K. S.; Grohs, R.
(1)
Fastoso, F.; Whitelock, J.
(1)
Jun, J. W.; Lee, H. S.
(1)
Kanso, A. M.; Nelson, R. A.
(1)
Ko, E.; Kim, E.; Taylor, C. R.; Kim, K. H.; Kang, I. J.
(1)
Lee, D. J.; Lee, M.; Suh, J.
(1)
Lee, J. A.; Garbarino, E.; Lerman, D.
(1)
Leonidou, L. C.; Katsikeas, C. S.; Palihawadana, D.; Spyropoulou, S.
(1)
Murphy, J.; Scharl, A.
(1)
Nelson, M. R.; Paek, H. J.
(1)
Ng, S. I.; Lee, J. A.; Soutar, G. N.
(1)
Okazaki, S.; Mueller, B.
(1)
Owusu, R. A.; Sandhu, M.; Kock, S.
(1)
Palmer, M.; Quinn, B.
(1)
Pecotich, A.; Ward, S.
(1)
Petrovici, D.; Marinova, S.; Marinov, M.; Lee, N.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Corporate Press
(34)
발행년도
2007
(34)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A content analysis of advertising in a global magazine across seven countries: Implications for global advertising strategies
저자
Nelson, M. R.; Paek, H. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Aesthetic theory and logo design: examining consumer response to proportion across cultures
저자
Pittard, N.; Ewing, M.; Jevons, C.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
An analytical review of the factors stimulating smaller firms to export: Implications for policy-makers
저자
Leonidou, L. C.; Katsikeas, C. S.; Palihawadana, D.; Spyropoulou, S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
An attribution theory approach for understanding the internationalization of professional service firms
저자
Cort, K. T.; Griffith, D. A.; White, D. S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
An investigation of global versus local online branding
저자
Murphy, J.; Scharl, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Are Hofstede's and Schwartz's value frameworks congruent?
저자
Ng, S. I.; Lee, J. A.; Soutar, G. N.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Asian brands without borders: regional opportunities and challenges
저자
Cayla, J.; Eckhardt, G. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Benevolence in the importer-exporter relationship: Moderating role of value similarity and cultural familiarity
저자
Lee, D. J.; Lee, M.; Suh, J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Consumer animosity: a literature review and a reconsideration of its measurement
저자
Riefler, P.; Diamantopoulos, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumers' product evaluations in emerging markets: Does country of design, country of manufacture, or brand image matter?
저자
Essoussi, L. H.; Merunka, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Consumers' response to offensive advertising: a cross cultural study
저자
Chan, K.; Li, L.; Diehl, S.; Terlutter, R.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Cross-cultural advertising research: where we have been and where we need to go
저자
Okazaki, S.; Mueller, B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Cross-cultural differences in survey response patterns
저자
Dolnicar, S.; Gr©øn, B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Cross-national market segmentation in the fashion industry: A study of European, Korean, and US consumers
저자
Ko, E.; Kim, E.; Taylor, C. R.; Kim, K. H.; Kang, I. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Cultural differences in brand designs and tagline appeals
저자
Jun, J. W.; Lee, H. S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Cultural values and effective executional techniques in advertising: A cross-country and product category study of urban young adults in Asia
저자
Fam, K. S.; Grohs, R.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Extending the view of brand alliance effects: An integrative examination of the role of country of origin
저자
Bluemelhuber, C.; Carter, L. L.; Lambe, C. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Global brand communities across borders: the Warhammer case
저자
Cova, B.; Pace, S.; Park, D. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Global branding, country of origin and expertise: An experimental evaluation
저자
Pecotich, A.; Ward, S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
How cultural differences in uncertainty avoidance affect product perceptions
저자
Lee, J. A.; Garbarino, E.; Lerman, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴