충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
29건 중 29건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A categorization approach to analyzing the global consumer culture debate 미리보기
저자
Merz, M. A.; He, Y.; Alden, D. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A cross-cultural validation of a gender role identity scale in marketing 미리보기
저자
Schertzer, S. M.; Laufer, D.; Silvera, D. H.; McBride, J. B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A culture-based approach to understanding the adoption and diffusion of new products across countries 미리보기
저자
Yalcinkaya, G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A meta-analysis of effect sizes in international marketing experiments 미리보기
저자
Wang, X.; Yang, Z.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Antecedents, moderators and dimensions of country-of-origin evaluations 미리보기
저자
Ahmed, S. A.; d'Astous, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Asymmetric effects of brand origin confusion: Evidence from the emerging market of China 미리보기
저자
Zhuang, G.; Wang, X.; Zhou, L.; Zhou, N.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Breaking through the cultural clutter: A comparative assessment of multiple cultural and institutional frameworks 미리보기
저자
Magnusson, P.; Wilson, R. T.; Zdravkovic, S.; Zhou, J. X.; Westjohn, S. A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Business-to-business marketing and globalization: two of a kind 미리보기
저자
Matthyssens, P.; Kirca, A. H.; Pace, S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Consumer ethnocentrism in the German market 미리보기
저자
Evanschitzky, H.; Wangenheim, F. v.; Woisetschlager, D.; Blut, M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumers' need for uniqueness: short-form scale development and cross-cultural validation 미리보기
저자
Ruvio, A.; Shoham, A.; Brencic, M. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Country classification and the cultural dimension: a review and evaluation 미리보기
저자
Vanderstraeten, J.; Matthyssens, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Country-of-origin contingencies: Competing perspectives on product familiarity and product involvement 미리보기
저자
Josiassen, A.; Lukas, B. A.; Whitwell, G. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Cross-cultural examination of the relationships among firm reputation, e-satisfaction, e-trust, and e-loyalty 미리보기
저자
Jin, B.; Park, J. Y.; Kim, J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Culture study in international marketing: a critical review and suggestions for future research 미리보기
저자
Yaprak, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Does country-of-origin matter in the relationship between brand personality and purchase intention in emerging economies?: Evidence from China's auto industry 미리보기
저자
Wang, X.; Yang, Z.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Effect of brand extension strategies on brand image: A comparative study of the UK and Spanish markets 미리보기
저자
Martinez, E.; Polo, Y.; Chernatony, L. d.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Global social time perspectives in marketing: a strategic reference point theory application 미리보기
저자
Harvey, M. G.; Kiessling, T. S.; Richey, R. G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Information technology and organizational performance within international business to business relationships: A review and an integrated conceptual framework 미리보기
저자
Jean, R. J.; Sinkovics, R. R.; Kim, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Managerial risk perceptions of international entry-mode strategies: The interaction effect of control and capability 미리보기
저자
Forlani, D.; Parthasarathy, M.; Keaveney, S. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Market driving multinationals and their global sourcing network 미리보기
저자
Ghauri, P. N.; Tarnovskaya, V.; Elg, U.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴