주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
29
건 중
29
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2008
Corporate Press
검색결과제한
자료유형
기사
(29)
저자
Wang, X.; Yang, Z.
(2)
Ahmed, S. A.; d'Astous, A.
(1)
Chattalas, M.; Kramer, T.; Takada, H.
(1)
Evanschitzky, H.; Wangenheim, F. v.; Woisetschlager, D.; Blut, M.
(1)
Evers, N.; Knight, J.
(1)
Forlani, D.; Parthasarathy, M.; Keaveney, S. M.
(1)
Ghauri, P. N.; Tarnovskaya, V.; Elg, U.
(1)
Harvey, M. G.; Kiessling, T. S.; Richey, R. G.
(1)
Heslop, L. A.; Lu, I. R.; Cray, D.
(1)
Jean, R. J.; Sinkovics, R. R.; Kim, D.
(1)
Jin, B.; Park, J. Y.; Kim, J.
(1)
Josiassen, A.; Lukas, B. A.; Whitwell, G. J.
(1)
Lages, L. F.; Abrantes, J. L.; Lages, C. R.
(1)
Magnusson, P.; Wilson, R. T.; Zdravkovic, S.; Zhou, J. X.; Westjohn, S. A.
(1)
Martinez, E.; Polo, Y.; Chernatony, L. d.
(1)
Matthyssens, P.; Kirca, A. H.; Pace, S.
(1)
Merz, M. A.; He, Y.; Alden, D. L.
(1)
Michaelis, M.; Woisetschlager, D. M.; Backhaus, C.; Ahlert, D.
(1)
Moen, O.; Madsen, T. K.; Aspelund, A.
(1)
Ruvio, A.; Shoham, A.; Brencic, M. M.
(1)
Schertzer, S. M.; Laufer, D.; Silvera, D. H.; McBride, J. B.
(1)
Seggie, S. H.; Griffith, D. A.
(1)
Solberg, C. A.; Durrieu, F.
(1)
Vanderstraeten, J.; Matthyssens, P.
(1)
Yalcinkaya, G.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Corporate Press
(29)
발행년도
2008
(29)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A categorization approach to analyzing the global consumer culture debate
저자
Merz, M. A.; He, Y.; Alden, D. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A cross-cultural validation of a gender role identity scale in marketing
저자
Schertzer, S. M.; Laufer, D.; Silvera, D. H.; McBride, J. B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A culture-based approach to understanding the adoption and diffusion of new products across countries
저자
Yalcinkaya, G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A meta-analysis of effect sizes in international marketing experiments
저자
Wang, X.; Yang, Z.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Antecedents, moderators and dimensions of country-of-origin evaluations
저자
Ahmed, S. A.; d'Astous, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Asymmetric effects of brand origin confusion: Evidence from the emerging market of China
저자
Zhuang, G.; Wang, X.; Zhou, L.; Zhou, N.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Breaking through the cultural clutter: A comparative assessment of multiple cultural and institutional frameworks
저자
Magnusson, P.; Wilson, R. T.; Zdravkovic, S.; Zhou, J. X.; Westjohn, S. A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Business-to-business marketing and globalization: two of a kind
저자
Matthyssens, P.; Kirca, A. H.; Pace, S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Consumer ethnocentrism in the German market
저자
Evanschitzky, H.; Wangenheim, F. v.; Woisetschlager, D.; Blut, M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Consumers' need for uniqueness: short-form scale development and cross-cultural validation
저자
Ruvio, A.; Shoham, A.; Brencic, M. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Country classification and the cultural dimension: a review and evaluation
저자
Vanderstraeten, J.; Matthyssens, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Country-of-origin contingencies: Competing perspectives on product familiarity and product involvement
저자
Josiassen, A.; Lukas, B. A.; Whitwell, G. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Cross-cultural examination of the relationships among firm reputation, e-satisfaction, e-trust, and e-loyalty
저자
Jin, B.; Park, J. Y.; Kim, J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Culture study in international marketing: a critical review and suggestions for future research
저자
Yaprak, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Does country-of-origin matter in the relationship between brand personality and purchase intention in emerging economies?: Evidence from China's auto industry
저자
Wang, X.; Yang, Z.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Effect of brand extension strategies on brand image: A comparative study of the UK and Spanish markets
저자
Martinez, E.; Polo, Y.; Chernatony, L. d.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Global social time perspectives in marketing: a strategic reference point theory application
저자
Harvey, M. G.; Kiessling, T. S.; Richey, R. G.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Information technology and organizational performance within international business to business relationships: A review and an integrated conceptual framework
저자
Jean, R. J.; Sinkovics, R. R.; Kim, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Managerial risk perceptions of international entry-mode strategies: The interaction effect of control and capability
저자
Forlani, D.; Parthasarathy, M.; Keaveney, S. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Market driving multinationals and their global sourcing network
저자
Ghauri, P. N.; Tarnovskaya, V.; Elg, U.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴