충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
32건 중 32건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Age of acquisition and the recognition of brand names: On the importance of being early 미리보기
저자
Ellis, A. W.; Holmes, S. J.; Wright, R. L.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A mechanism model of the effect of hedonic product consumption on well-being 미리보기
저자
Zhong, J. Y.; Mitchell, V. W.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Anchoring unbound 미리보기
저자
Epley, N.; Gilovich, T.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Announcement 미리보기
저자
Park, C. W.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A two-step interactive review process 미리보기
저자
Park, C. W.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Corrigendum to “Knowing your costumer better: The strength of a self-regulatory value approach?? [Journal of Consumer Psychology 19 (2009) 124?128] 미리보기
저자
Forster, J.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Corrigendum to “Using visualization to alter the balance between desirability and feasibility during choice?? [Journal of Consumer Psychology 18 (2008) 270?275] 미리보기
저자
Cohen, J. B.; Belyavsky, J.; Silk, T.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Editorial Board 미리보기
저자
unknown
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Elaborating a simpler theory of anchoring 미리보기
저자
Frederick, S.; Kahneman, D.; Mochon, D.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Elaboration and numerical anchoring: Breadth, depth, and the role of (non-)thoughtful processes in anchoring theories 미리보기
저자
Wegener, D. T.; Petty, R. E.; Blankenship, K. L.; Detweiler-Bedell, B.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Elaboration and numerical anchoring: Implications of attitude theories for consumer judgment and decision making 미리보기
저자
Wegener, D. T.; Petty, R. E.; Blankenship, K. L.; Detweiler-Bedell, B.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Erratum to “Beyond de Tocqueville: The roles of vertical and horizontal individualism and conservatism in the 2004 U.S. presidential election?? [Journal of Consumer Psychology 19 (2009) 197?214] 미리보기
저자
Zhang, J.; Nelson, M. R.; Mao, E.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Interpersonal influences on adolescent materialism: A new look at the role of parents and peers 미리보기
저자
Chaplin, L. N.; John, D. R.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Introduction to Research Dialogue 미리보기
저자
Priester, J. R.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Might an overweight waitress make you eat more? How the body type of others is sufficient to alter our food consumption 미리보기
저자
McFerran, B.; Dahl, D. W.; Fitzsimons, G. J.; Morales, A. C.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Regulatory focus and reliance on implicit preferences in consumption contexts 미리보기
저자
Florack, A.; Friese, M.; Scarabis, M.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Rejoinder to commentators on structural equations modeling primers: Bentler, Bagozzi, and Fabrigar, Porter, and Norris 미리보기
저자
Iacobucci, D.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
SEM with simplicity and accuracy 미리보기
저자
Bentler, P. M.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Some things you should know about structural equation modeling but never thought to ask 미리보기
저자
Fabrigar, L. R.; Porter, R. D.; Norris, M. E.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Structural comparison and consumer choice 미리보기
저자
Markman, A. B.; Loewenstein, J.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴