충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
30,288건 중 30,288건 출력
316/1515 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2011 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
6301.
서명
Customer intimacy and commitment to relationships with firms in five different sectors: Preliminary evidence 미리보기
저자
Bugel, M.S.; Verhoef, P.C.; Buunk, A.P.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6302.
서명
Customer involvement and perceptions: The moderating role of customer co-production 미리보기
저자
Cheung, M.F.Y.; To, W.M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6303.
서명
Customer knowledge enabled innovation capability: proposing a measurement scale 미리보기
저자
Belkahla, W.; Triki, A.
발행처
Emerald Group Publishing limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6304.
서명
Customer knowledge management and the strategies of social software 미리보기
저자
Zhang, Z. J.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6305.
서명
Customer management and CRM: addressing the dark side 미리보기
저자
Frow, P.; Payne, A.; Wilkinson, I. F.; Young, L.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6306.
서명
Customer markets and the welfare effects of monetary policy 미리보기
저자
Söderberg, J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6307.
서명
Customer or Complementor? Intercarrier Compensation with Two-Sided Benefits 미리보기
저자
Hermalin, B. E.; Katz, M. L.
발행처
Blackwell Publishing Ltd
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6308.
서명
Customer orientation and future market focus in NSD 미리보기
저자
Hillebrand, B.; Kemp, R. G.; Nijssen, E. J.
발행처
mcb
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6309.
서명
Customer orientation in real-estate companies: The espoused values of customer relations 미리보기
저자
Palm, P.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6310.
서명
Customer participation and citizenship behavioral influences on employee performance, satisfaction, commitment, and turnover intention 미리보기
저자
Yi, Y.; Nataraajan, R.; Gong, T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6311.
서명
Customer reactions to acquirer-dominant mergers and acquisitions 미리보기
저자
Thorbjornsen, H.; Dahlen, M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6312.
서명
Customer, regulatory, and competitive pressure as drivers of environmental innovation 미리보기
저자
Yalabik, B.; Fairchild, R. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6313.
서명
Customer relationship management implementation: An investigation of a scale's generalizability and its relationship with business performance in a developing country context 미리보기
저자
Akroush, M. N.; Dahiyat, S. E.; Gharaibeh, H. S.; Abu-Lail, B. N.
발행처
Emerald Group Publishing Ltd
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6314.
서명
Customer response to dissatisfaction: A synthesis of literature and conceptual framework 미리보기
저자
Ferguson, J. L.; Johnston, W. J.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6315.
서명
Customers acting badly: Evidence from the hospitality industry 미리보기
저자
Daunt, K. L.; Harris, L. C.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6316.
서명
Customer's angry voice: Targeting employees or the organization? 미리보기
저자
McColl-Kennedy, J. R.; Sparks, B. A.; Nguyen, D. T.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6317.
서명
Customer satisfaction and brand equity 미리보기
저자
Torres, A.; Tribo, J. A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6318.
서명
Customer satisfaction and business performance: a firm-level analysis 미리보기
저자
Williams, P.; Naumann, E.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6319.
서명
Customer satisfaction and universal banks: an empirical study 미리보기
저자
Singh, J.; Kaur, G.
발행처
Emerald Group Publishing Ltd
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6320.
서명
Customer satisfaction using low cost carriers 미리보기
저자
Kim, Y. K.; Lee, H. R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2011
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 다음 맨뒤

하단메뉴