충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
197건 중 197건 출력
1/10 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Adding Bricks to Clicks: Predicting the Patterns of Cross-Channel Elasticities Over Time 미리보기
저자
Avery, J.; Steenburgh, T.J.; Deighton, J.; Caravella, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advertising and Consumer Awareness of New, Differentiated Products 미리보기
저자
Barroso, A.; Llobet, G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A General Consumer Preference Model for Experience Products: Application to Internet Recommendation 미리보기
저자
Chung, J.; Rao, V.R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A GUIDE TO COMPLEX MARKETS: Bayes nets modeling untangles the many factors behind customer decisions 미리보기
저자
Sheth-Voss, P.; Griner, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Latent Instrumental Variables Approach to Modeling Keyword Conversion in Paid Search Advertising 미리보기
저자
Rutz, O.J.; Bucklin, R.E.; Sonnier, G.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Alliance Portfolio Resource Diversity and Firm Innovation 미리보기
저자
Cui, A.S.; O Connor, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
All Things Considered? The Role of Choice Set Formation in Diversification 미리보기
저자
Salisbury, L.C.; Feinberg, F.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
A Moral Dilemma 미리보기
저자
Czinkota, M.; Skuba, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
A Multicategory Model of Consumers' Purchase Incidence, Quantity, and Brand Choice Decisions: Methodological Issues and Implications on Promotional Decisions 미리보기
저자
Mehta, N.; Ma, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
AN EVOLUTIONARY ROAD MAP TO WINNING WITH SOCIAL MEDIA MARKETING 미리보기
저자
Kumar, V.; Sundaram, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
A Picture is Worth ... Are marketing messages ignoring half of your prospect's brain? 미리보기
저자
Ries, L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
A Reference Price Theory of the Endowment Effect 미리보기
저자
Weaver, R.; Frederick, S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
ARE YOU SURE THE PRICE IS RIGHT?: Rational research methods, irrational consumers 미리보기
저자
Bakken, D.G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
A TALE OF THREE RESEARCHERS What's the difference between a good researcher and a great one? 미리보기
저자
Smith, P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
A Work in Progress 미리보기
저자
Terhanian, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Base-Rate Information in Consumer Attributions of Product-Harm Crises 미리보기
저자
Lei, J.; Dawar, N.; Gurhan-Canli, Z.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Bears and Brands Brands should be protected at any cost 미리보기
저자
Schultz, D.E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Belief in a Just World: Consumer Intentions and Behaviors Toward Ethical Products 미리보기
저자
White, K.; MacDonnell, R.; Ellard, J.H.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Beyond the ``Like'' Button: The Impact of Mere Virtual Presence on Brand Evaluations and Purchase Intentions in Social Media Settings 미리보기
저자
Naylor, R.W.; Lamberton, C.P.; West, P.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Brand Concepts as Representations of Human Values: Do Cultural Congruity and Compatibility Between Values Matter? 미리보기
저자
Torelli, C.J.; Ozsomer, A.; Carvalho, S.W.; Keh, H.T.; Maehle, N.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 

하단메뉴