충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
An Opportunity-Based View of Rapid Internationalization 미리보기
저자
Chandra, Y.; Styles, C.; Wilkinson, I.F.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Are Consumers Really Willing to Pay More for a Favorable Country Image? A Study of Country-of-Origin Effects on Willingness to Pay 미리보기
저자
Koschate-Fischer, N.; Diamantopoulos, A.; Oldenkotte, K.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Attracting Foreign Direct Investment: Applying Dunning's Location Advantages Framework to FDI Advertising 미리보기
저자
Wilson, R.T.; Baack, D.W.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Constraints to Building and Deploying Marketing Capabilities by Emerging Market Firms in Advanced Markets 미리보기
저자
Kaufmann, L.; Roesch, J.-F.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Customer Clusters as Sources of Innovation-Based Competitive Advantage 미리보기
저자
Bindroo, V.; Mariadoss, B.J.; Pillai, R.G.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Determinants of Joint Action in International Channels of Distribution: The Moderating Role of Psychic Distance 미리보기
저자
Johnston, W.J.; Khalil, S.; Jain, M.; Cheng, J.M.-S.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Foreign Market Entry Timing Revisited: Trade-Off Between Market Share Performance and Firm Survival 미리보기
저자
Murray, J.Y.; Ju, M.; Gao, G.Y.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Global Product Quality and Corporate Social Responsibility Perceptions: A Cross-National Study of Halo Effects 미리보기
저자
Madden, T.J.; Roth, M.S.; Dillon, W.R.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Government Effectiveness, the Global Financial Crisis, and Multinational Enterprise Internationalization 미리보기
저자
Williams, C.; Martinez, C.A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Is Product Imitation Good for Firm Performance? An Examination of Product Imitation Types and Contigency Factors 미리보기
저자
Lee, R.P.; Zhou, K.Z.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Marketing Strategies for Foreign Expansion of Companies Originating in Small and Open Economies: The Consequences of Strategic Fit and Performance 미리보기
저자
Gabrielsson, P.; Gabrielsson, M.; Seppala, T.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Reducing Uncertainty in the Emerging Market Entry Process: On the Relationship Among International Experiential Knowledge, Institutional Distance, and Uncertainty 미리보기
저자
Hilmersson, M.; Jansson, H.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Resource Deployment Stability and Performance in International Research-and-Development Alliances: A Self-Determination Theory Explanation 미리보기
저자
Robson, M.J.; Schlegelmilch, B.B.; Bojkowszky, B.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Responsiveness to Global and Local Consumer Culture Positioning: A Personality and Collective Identity Perspective 미리보기
저자
Westjohn, S.A.; Singh, N.; Magnusson, P.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Setting the Theoretical Foundations of Importing Research: Past Evaluation and Future Perspectives 미리보기
저자
Aykol, B.; Leonidou, L.C.; Zeriti, A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Stakeholders and Marketing Capabilities in International New Ventures: Evidence from Ireland, Sweden and Denmark 미리보기
저자
Evers, N.; Andersson, S.; Hannibal, M.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Effects of Early Internationalization on Performance Outcomes in Young International Ventures: The Mediating Role of Marketing Capabilities 미리보기
저자
Zhou, L.; Wu, A.; Barnes, B.R.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Effects of Perceived Brand Globalness and Perceived Brand Localness in China: Empirical Evidence on Western, Asian, and Domestic Retailers 미리보기
저자
Swoboda, B.; Pennemann, K.; Taube, M.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Interplay Between Global and Local Brands: A Closer Look at Perceived Brand Globalness and Local Inconness 미리보기
저자
Ozsomer, A.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Transaction Cost Economics in International Marketing: A Review and Suggestions for the Future 미리보기
저자
Seggie, S.H.
발행처
Michigan State University Press
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴