주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
46
건 중
46
건 출력
1/3
페이지
제한항목
2012
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(46)
저자
Taylor, C.R.
(3)
Chang, C.
(2)
Chang, C.-T.
(2)
Black, I.
(1)
Chang, D.R.; Ko, E.
(1)
Charry, K.M.; Demoulin, N.T.M.
(1)
Chia, S.C.; Chay, Y.T.; Cheong, P.K.; Cheong, W.Y.; Lee, S.K.
(1)
Choi, H.; Paek, H.-J.; King, K.W.
(1)
Cornelis, E.; Adams, L.; Cauberghe, V.
(1)
Cui, G.; Yang, X.; Wang, H.; Liu, H.
(1)
DeLorme, D.E.; Huh, J.; Reid, L.N.; An, S.
(1)
Faseur, T.; Geuens, M.
(1)
Ferrier, A.
(1)
Folse, J.A.G.; Moulard, J.G.; Raggio, R.D.
(1)
Grow, J.; Roca, D.; Broyles, S.J.
(1)
Groza, M.D.; Cobbs, J.; Schaefers, T.
(1)
Hackley, C.; Tiwsakul, R.A.H.n.
(1)
Hang, H.
(1)
Hoy, M.G.; Childers, C.C.; Morrison, M.
(1)
Huh, J.; DeLorme, D.E.; Reid, L.N.
(1)
Janssens, W.; De Pelsmacker, P.; Geuens, M.
(1)
Kelly, S.J.; Cornwell, T.B.; Coote, L.V.; McAlister, A.R.
(1)
Kemp, E.; Bui, M.; Chapa, S.
(1)
Kim, K.; Stout, P.A.; Cheong, Y.
(1)
Kwak, H.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(46)
발행년도
2012
(46)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
And now, goodbye: consumer response to sponsor exit
저자
Ruth, J.A.; Strizhakova, Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Are guilt appeals a panacea in green advertising? The right formula of issue proximity and environmental consciousness
저자
Chang, C.-T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Are nutrient-content claims always effective? Match-up effects between product type and claim type in food advertising
저자
Choi, H.; Paek, H.-J.; King, K.W.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Behavioural evidence for the effectiveness of threat appeals in the promotion of healthy food to children
저자
Charry, K.M.; Demoulin, N.T.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Communication strategies for enhancing perceived fit in the CSR sponsorship context
저자
Sohn, Y.S.; Han, J.K.; Lee, S.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Culturally incongruent messages in international advertising
저자
Cui, G.; Yang, X.; Wang, H.; Liu, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Daniel Kahneman - Thinking, Fast and Slow
저자
Ferrier, A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Developmental antecedents to children's responses to online advertising
저자
Shin, W.; Huh, J.; Faber, R.J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Dietary supplement advertising in the US: a review and research agenda
저자
DeLorme, D.E.; Huh, J.; Reid, L.N.; An, S.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Editorial: Back to the future: some topics we should not forget about in advertising research
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Editorial: The London Olympics 2012 - what advertisers should watch
저자
Taylor, C.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Enhancing brand image via sponsorship: strength of association effects
저자
Zdravkovic, S.; Till, B.D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Enhancing memorability: do remaining duration prompts affect advertising recall?
저자
Yu, R.; Chan, A.H.S.; Zhao, P.; Gao, Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Event-related advertising and the special case of sponsorship-linked advertising
저자
Kelly, S.J.; Cornwell, T.B.; Coote, L.V.; McAlister, A.R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Fair and lovely: building an integrated model to examine how peer influence mediates the effects of skin-lightening advertisements on college women in Singapore
저자
Chia, S.C.; Chay, Y.T.; Cheong, P.K.; Cheong, W.Y.; Lee, S.K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Guy Champniss and Fernando Rodes Vila - Brand Valued: How Socially Valued Brands Hold the Key to a Sustainable Future and Business Success
저자
Black, I.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Impacts of advertisements that are unfriendly to women and men
저자
Van Hellemont, C.; Van den Bulck, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Increasing the impact of sponsorship on brands and reputation
저자
Chang, D.R.; Ko, E.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Is a website known by the banner ads it hosts? Assessing forward and reciprocal spillover effects of banner ads and host websites
저자
Thota, S.C.; Song, J.H.; Biswas, A.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Is that website for me? Website-self-congruency effects triggered by visual designs
저자
Chang, C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴