충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
388건 중 388건 출력
1/20 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
$29 for 70 or 70 for $29: How Presentation Order Affects Perceptions 미리보기
저자
Bagchi, R.; Davis, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Achieving Our Goals: Some Tips and Tricks 미리보기
저자
Bayuk, J.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Adding and Subtracting: Decision Making During Accumulation and Decumulation of Retirement Savings 미리보기
저자
Appelt, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Affect, Cognition, and Consumer Charity: The Moderating Role of Social Distance 미리보기
저자
Paniculangara, J.; He, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Affect Evaluation or Regulation in Visual Art Consumption? The Influence of Pure and Mixed Emotions 미리보기
저자
Liang, J.; Chen, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Affect-Rich Experiencers, Affect-Poor Forecasters: Mispredicting The Influence of Outcome Magnitude and Outcome Probability on Experienced Affect 미리보기
저자
Buechel, E.; Zhang, J.; Morewedge, C.; Vosgerau, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
All in the Family: Intra-Family Coalitional Influences on Consumption 미리보기
저자
Price, L.; Schau, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
All Metaphors in Advertising are not Created Equal: Influences of Product Type and Need for Cognition 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Yen, C.-T.; Chen, T.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
A Longitudinal Study of Consumers' Need for Uniqueness on Development of Networks 미리보기
저자
Lee, S.H.; Leizerovici, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
A Luxury Perspective on Brands - Characteristics, Value, and the Eye of the Beholder 미리보기
저자
Emile, R.; Craig-Lees, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Antecedents, Consequences, and Variants of Indecisiveness 미리보기
저자
Ulkumen, G.; Malkoc, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
A Perceived Control-Based Model of the Effects of Co-Production on Satisfaction 미리보기
저자
Pacheco, N.A.; Lunardo, R.; Pizzutti, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
A Poison by Any Other Name: Aversion to Functional Food Chemicals 미리보기
저자
Tal, A.; Wansink, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
A Pounding Heart and a Narrower Mind: How Images of Attractive Women in Mass Media Influence Man's Pro-Social Behavior 미리보기
저자
Li, X.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Appreciating the Local versus Trusting the Global: Shifting Standards in the Evaluation of Product Failures 미리보기
저자
Sayin, E.; Aydinoglu, N.; Ozsomer, A.; Gurhan-Canli, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Are modern Chinese getting more materialistic? - A study of materialism with longitude and cross-cultural comparisons 미리보기
저자
Xie, C.; Bagozzi, R.P.; Yang, Z.; Wu, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Are You Really Paying What You Wish? Interpersonal Influences on Price Decisions 미리보기
저자
Lee, S.R.; Baumgartner, H.; Pieters, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Arousal Congruencyand Consumer Choice 미리보기
저자
Di Muro, F.; Murray, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Artistic Stylistic Properties of Fashion Luxury Advertisements 미리보기
저자
Zarzosa, J.; Luna-Nevarez, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
A Subtle Sense of Specialness Triggers Feelings of Uniqueness 미리보기
저자
Eelen, J.; Millet, K.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴