충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : 전체]
147건 중 147건 출력
1/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Joint Examination of Quality Choice and Satisfaction: The Impact of Circumstantial Variables 미리보기
저자
Zhang, W.; Kalra, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
An Examination of Social Influence on Shopper Behavior Using Video Tracking Data 미리보기
저자
Zhang, X.; Li, S.; Burke, R.R.; Leykin, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Reference-Dependent Model of the Price-Quality Heuristic 미리보기
저자
Gneezy, A.; Gneezy, U.; Lauga, D.O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Assessing the Total Financial Performance Impact of Brand Equity with Limited Time-Series Data 미리보기
저자
Mizik, N.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Topical History of JMR 미리보기
저자
Huber, J.; Kamakura, W.; Mela, C.F.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Attributing Conversions in a Multichannel Online Marketing Environment: An Empirical Model and a Field Experiment 미리보기
저자
Li, H.; Kannan, P.K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Authenticity Is Contagious: Brand Essence and the Original Source of Production 미리보기
저자
Newman, G.E.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Because I (Don't) Deserve It: How Relationship Reminders and Deservingness Influence Consumer Indulgence 미리보기
저자
Cavanaugh, L.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Bringing ``Place'' Back In: Regional Clusters, Project Governance, and New Product Outcomes 미리보기
저자
Tracey, Paul; Heide, Jan B.; Bell, Simon J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Broadcasting and Narrowcasting: How Audience Size Affects What People Share 미리보기
저자
Barasch, A.; Berger, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Broadening the Paradigm of Marketing as Exchange: A Public Policy and Marketing Perspective 미리보기
저자
Hill, R.P.; Martin, K.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Cause Marketing Effectiveness and the Moderating Role of Price Discounts 미리보기
저자
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Comments on Ralph Day's JMR Editorship-1969 to 1972 미리보기
저자
Aaker, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Comparing the Effect of Store Remodeling on New and Existing Customers 미리보기
저자
Dagger, T.S.; Danaher, P.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Competently Ordinary: New Middle Class Consumers in the Emerging Markets 미리보기
저자
Kravets, O.; Sandikci, O.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Adoption of New Products: Independent Versus Interdependent Self-Perspectives 미리보기
저자
Ma, Z.; Yang, Z.; Mourali, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumer Click Behavior at a Search Engine: The Role of Keyword Popularity 미리보기
저자
Jerath, K.; Ma, L.; Park, Y.-H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission from 1978 to 1980 미리보기
저자
Bernhardt, K.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission: My Experiences from 1992 to 1993 미리보기
저자
Andrews, J.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Consumer Research Needs from the Food and Drug Administration on Front-of-Package Nutritional Labeling 미리보기
저자
Andrews, J.C.; Lin, C.-T.J.; Levy, A.S.; Lo, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴