주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : 전체]
총
147
건 중
147
건 출력
1/8
페이지
제한항목
2014
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(147)
저자
Wilkie, W.L.
(2)
Aaker, D.
(1)
Anderson, E.T.; Simester, D.I.
(1)
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
(1)
Andrews, J.C.
(1)
Andrews, J.C.; Lin, C.-T.J.; Levy, A.S.; Lo, S.
(1)
Andrews, J.C.; Netemeyer, R.G.; Kees, J.; Burton, S.
(1)
Anik, L.; Norton, M.I.; Ariely, D.
(1)
Aribarg, A.; Arora, N.; Henderson, T.; Kim, Y.
(1)
Aydinli, A.; Bertini, M.; Lambrecht, A.
(1)
Barasch, A.; Berger, J.
(1)
Bart, Y.; Stephen, A.T.; Sarvary, M.
(1)
Bernhardt, K.L.
(1)
Besharat, A.; Carrillat, F.A.; Ladik, D.M.
(1)
Biswas, D.; Labrecque, L.I.; Lehmann, D.R.; Markos, E.
(1)
Boichuk, J.P.; Bolander, W.; Hall, Z.R.; Ahearne, M.; Zahn, W.J.; Nieves, M.
(1)
Camilleri, A.R.; Larrick, R.P.
(1)
Cavanaugh, L.A.
(1)
Chakravarty, A.; Kumar, A.; Grewal, R.
(1)
Challagalla, G.; Murtha, B.R.; Jaworski, B.
(1)
Chaplin, L.N.; Hill, R.P.; John, D.R.
(1)
Cian, L.; Krishna, A.; Elder, R.S.
(1)
Claudy, M.C.; Peterson, M.
(1)
Coulter, K.S.; Grewal, D.
(1)
Coulter, K.S.; Roggeveen, A.L.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(81)
American Marketing Association]
(66)
발행년도
2014
(147)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Joint Examination of Quality Choice and Satisfaction: The Impact of Circumstantial Variables
저자
Zhang, W.; Kalra, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
An Examination of Social Influence on Shopper Behavior Using Video Tracking Data
저자
Zhang, X.; Li, S.; Burke, R.R.; Leykin, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Reference-Dependent Model of the Price-Quality Heuristic
저자
Gneezy, A.; Gneezy, U.; Lauga, D.O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Assessing the Total Financial Performance Impact of Brand Equity with Limited Time-Series Data
저자
Mizik, N.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
A Topical History of JMR
저자
Huber, J.; Kamakura, W.; Mela, C.F.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Attributing Conversions in a Multichannel Online Marketing Environment: An Empirical Model and a Field Experiment
저자
Li, H.; Kannan, P.K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Authenticity Is Contagious: Brand Essence and the Original Source of Production
저자
Newman, G.E.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Because I (Don't) Deserve It: How Relationship Reminders and Deservingness Influence Consumer Indulgence
저자
Cavanaugh, L.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Bringing ``Place'' Back In: Regional Clusters, Project Governance, and New Product Outcomes
저자
Tracey, Paul; Heide, Jan B.; Bell, Simon J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Broadcasting and Narrowcasting: How Audience Size Affects What People Share
저자
Barasch, A.; Berger, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Broadening the Paradigm of Marketing as Exchange: A Public Policy and Marketing Perspective
저자
Hill, R.P.; Martin, K.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Cause Marketing Effectiveness and the Moderating Role of Price Discounts
저자
Andrews, Michelle; Luo, Xueming; Fang, Zheng; Aspara, Jaakko
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Comments on Ralph Day's JMR Editorship-1969 to 1972
저자
Aaker, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Comparing the Effect of Store Remodeling on New and Existing Customers
저자
Dagger, T.S.; Danaher, P.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Competently Ordinary: New Middle Class Consumers in the Emerging Markets
저자
Kravets, O.; Sandikci, O.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Consumer Adoption of New Products: Independent Versus Interdependent Self-Perspectives
저자
Ma, Z.; Yang, Z.; Mourali, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Consumer Click Behavior at a Search Engine: The Role of Keyword Popularity
저자
Jerath, K.; Ma, L.; Park, Y.-H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission from 1978 to 1980
저자
Bernhardt, K.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Consumer Research at the Federal Trade Commission: My Experiences from 1992 to 1993
저자
Andrews, J.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Consumer Research Needs from the Food and Drug Administration on Front-of-Package Nutritional Labeling
저자
Andrews, J.C.; Lin, C.-T.J.; Levy, A.S.; Lo, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
임시보관함보기
하단메뉴